יום שבת, 16 במאי 2015

פיצקל'ה בשבעת הכוכבים

השבוע לקחתי את מיכאל לסדנא מוסיקלית לפעוטות שנערכת מידי שבוע בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה במתחם פיצקל'ה.
זאת הפעם השניה שאני מגיעה למתחם הזה ומשתתפת בפעילות החינמית שבמקום ואין ספק שממש לא מדובר בפעם האחרונה. במתחם פיצקל'ה תמצאו סדנאות כמו סדנת התפתחות בתנועה בהנחיית גלי, סדנת דואט תינוקות בהנחיית איריס זינגר, סדנת בקצב הפעוט בהנחיית איריס זינגר, סדנת מגע קולי עם תינוקות בהנחיית איריס יוטבת וסדנת לגדול בתנועה בהנחיית גלי. הן חינמיות לגמרי אבל דורשות הרשמה של שעה מראש במתחם. הסדנאות שמות דגש על פיתוח עולמו החוויתי של הפעוט, עידוד וטיפוח כישוריו הרגשיים, התפיסתיים, היצירתיים והמוטוריים וכן על העשרת ושיפור הקשר ההורי עם הילד.
הסדנאות מתאימות לתינוקות מגיל לידה ועד גיל שנתיים כאשר במהלך הסדנא המנחה עוזרת בהתאמה הפעילות הספציפית לגיל היילוד ומכוונת את האמא באופן ביצוע הפעילות.


מיכאל ואני השתתפנו השבוע בסדנא: "בקצב הפעוט" בהנחיית איריס זינגר שהייתה חוויה לכל החושים. הילדים היו מרותקים לאיריס ויחד איתם גם ההורים. הפעילות כוללת דיקלומים, הפקות צלילים בכל הגוף, שירים, ריקודים ושימוש באקססוריז. הפעם זכו התינוקות להפעלה עם עשרות מטפחות צבעוניות ומלטפות שמאוד שימחו את מיכאל שלי.
איריס אחראית על השירים והדקלומים בסדנא והיא כותבת את התכנים בעצמה. יש לה קהל נאמן של אמהות שמגיעות בכל שבוע לסדנאות שלה בקניון ואחרי שחוויתי בעצמי את הסדנא איתה, אני לחלוטין מבינה את אותן האמהות שלא מוכנות לפספס אף סדנא.


קניון שבעת הכוכבים בהרצליה הוא אחד הקניונים שאני הכי אוהבת להסתובב בו בחופשת הלידה שלי. העובדה שהחניה בו לא עולה כסף ושיש בו מקומות חניה מסומנים לאמהות עם עגלות כבר הפכה אותו לאחד מהקניונים הפייבוריטים שלי. על יד מתחם פיצקל'ה תמצאו המון חנויות לתינוקות ולילדים וביניהן: שילב, קרטרס, צ'ילדרנס פלייס, דלתא ועוד מה שמוסיף עוד כמה נקודות למקום שכן ריכוז שכזה של חנויות ייעודיות, הופך את החוויה בקניון לאפקטיבית עוד יותר.

מועדי הסדנאות:
ימי שני בשעות: 10:15, 11:00- סדנת "התפתחות בתנועה" בהנחיית גלי
בשעות 16:15, 17:00, 17:45 - סדנת "דואט עם תינוקות" בהנחיית איריס זינגר
ימי שלישי בשעות: 10:15, 11:00- סדנת "בקצב פעוט" בהנחיית איריס זינגר
ימי רביעי בשעה: 11:30- סדנת "מגע קולי עם תינוקות" בהנחיית איריס יוטבת
בשעות: 16:15, 17:00, 17:45 סדנת "לגדול בתנועה" בהנחיית גלי, לילדים עד גיל שנתיים.


קניון שבעת הכוכבים נמצא ברחוב שדרות שבעת הכוכבים 8 בהרצליה וזה אתר הקניון: 


אני מתכננת להגיע השבוע לסדנא נוספת באחד מהבקרים, כך שאם יש מישהי שרוצה להצטרף אליי, היא יותר ממוזמנת לכתוב לי ולדבר איתי. אפשר לעשות את זה באמצעים הבאים:

עמוד הפייסבוק של הבלוג: 
והאינסטגרם:

נשיקות,
שרונה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)