יום חמישי, 7 במאי 2015

להורים הטריים ולאלה שבדרך

יש כל כך הרבה רכישות חדשות לרגל העולל החדש שנכנס לחייכם. כאמא טריה אני יודעת שההוצאות הן כה גדולות ולכן מפתה מאוד לחפש מבצעים ברשתות השונות. החודש תמצאו בשילב את חודש "טייני לאב" ובו יהיו הנחות משמעותיות על המגוון הרחב של מוצרי החברה. יותר מ - 80% מהצעצועים ומהפריטים שיש לי בבית עבור מיכאל הן של המותג הישראלי הזה, פרי פיתוחם של שושי ואיציק אורן, ממיקמי שילב. את "טייני לאב" הם הקימו בתחילת שנות ה - 90 והחזון שלהם היה ליצור צעצועים איכותיים ומקוריים. המוצר הראשון שפיתחה החברה היה הג'ימיני, שחולל מהפכה בתחום וזכה בפרסים רבים ברחבי העולם. כל המוצרים של המותג מפותחים בארץ והם נמכרים בכ- 50 מדינות ברחבי העולם.
לאחרונה הם הוציאו שני מוצרים חדשים שנמכרים בלעדית ברשת שילב.

הראשון הוא מובייל פסנתר שגדל עם הילד. המובייל זכה לעיצוב חדשני וייחודי גם בזרוע וגם בתיבת הנגינה. זרוע המובייל – מאפשרת לבחור בין 2 סוגי תנועה: תנועה אחת 'רגילה' סיבובית, והתנועה השנייה חדשנית: תנועת "קוקו": החיות עולות למעלה מסתתרות מאחורי העלים ומופיעות שוב, וכך נוצר מעין משחק ב"קוקו" לעיני התינוק המתבונן. כך, ההורה יכול לבחור תנועה אחת (הסיבובית למשל) לקראת שינה ואת האחרת (משחק ב"קוקו") לזמני ערנות. הרקע בשחור לבן נבחר כדי לגרות את התינוק להתבונן. תיבת הנגינה מעוצבת כפסנתר ומאפשרת לבחור בין מצב 'תיבת נגינה' ובין 'פסנתר'. כשהתינוק גדל תיבת הנגינה הופכת לפעלולון פסנתר: התינוק מנגן על הקלידים ובכל לחיצה נדלק פידבק אטרקטיבי של אור. הפעלולון נייד ואפשר להניח אותו על הרצפה ולקחת לכל מקום. הוא נמכר במחיר מבצע לרגל ההשקה ומוצע ב - 25% הנחה ב - 322 שקלים במקום 429.90 שקלים.


השני הוא ג'ימיני 3 שלבים בעיצוב חדשני שנותן תשובה מושלמת לקטגוריה הגדלה של 'מיני אוניברסיטה', שמתפקדת לצד האוניברסיטה המסורתית. לג'ימיני החדש עיצוב עדכני, שפונה לאימהות המודרניות. הוא מאפשר מעבר ממצב דמוי עריסה, שבו התינוק מוקף במסגרת רכה וצבעונית שמספקת תחושת הגנה לתינוק וביטחון להורה, למצב של 'אוניברסיטה' – עם קשת שעליה צעצועים תלויים, וכן מעודדת את התינוק לשכב על הבטן מול איורים שמגרים אותו להתבונן. אפשר לקפל את הג'ימיני, לשים בעגלה או במכונית ולקחת לכל מקום. מגיע עם 3 צעצועים תלויים שאפשר להוריד, להחליף ולגוון כרצונך: פרח-מראה, בובת אריה ונשכן-ינשוף. מתאים לגיל: 0-6 חודשים ונמכר במחיר מבצע של 199.90 ש"ח במקום 239.90 שקלים.



מבצעים נוספים בשילב על מוצרי "טייני לאב":

מגוון ג'ימיני – 20% הנחה על כל המגוון. לדוגמא ג'ימיני שמש אביבית 271.90 שקלים במקום 339.90 שקלים.


מגוון מוביילים – 25% הנחה על כל המגוון. לדוגמא מובייל קלאסי 269.90 שקלים במקום 359.90 שקלים. 


מגוון קשתות פעילות - 20% על כל המגוון + 10% נוספים לחברי מועדון. לדוגמא קשת מתכוננת שמש – 143.90 שקלים במקום 179.90 שקלים ולחברי מועדון 129.5 שקלים.

פעלולון דו צדדי למיטה - רק 159.90 שקלים במקום 199.90 שקלים.


שרוולי משחק למיטה ולעגלה - רק 79.90 שקלים במקום 109.90 שקלים.


אצלנו בבית יש מספר צעצועים של המותג שהם בגדר להיט, וכבר סיפרתי עליהם בעבר בפוסט הזה בבלוג, מוזמנים להציץ ולהתרשם מאותן המלצות.

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)