יום שני, 20 באפריל 2015

מבחן החיתול - NATY

זהו פוסט אחרון בסדרת בדיקת החיתולים שאני עורכת מאז שהבייבי נולד. את חיתולי NATY מבית NATURE BABYCARE קיבלתי לנסות כבר לפני מספר חודשים וכעת כשאני בסיומו של תהליך הבדיקה הזה, אני יכולה להכריז בגאווה שמדובר בחיתולים הכי טובים שקיימים בשוק.


שם המותג: NATY BY NATURE BABYCARE
כמות חיתולים באריזה: 31 יחידות במארז של מידה 3
מחיר מארז: 39 שקלים


דבר היצרן: חיתולי Naty מעניקים לתינוקכם ספיגה מלאה לצד מגע טבעי, רך ונעים במיוחד, ללא חשש מחשיפה לחומרים מלאכותיים העלולים במקרים מסוימים לעודד תופעות עור בלתי רצויות. לחיתול מעטפת ייחודית ומאווררת המסייעת במניעת התפתחות פטריות וחיידקים בסביבת החיתול.
חיתולי Naty שהינם דקים במיוחד, תוכננו ועוצבו במטרה להעניק לתינוק חופש תנועה ונינוחות על ידי אלמנטים המאפשרים אלסטיות ואווריריות. תכונות אלה מסייעות לשמירה על תחושת יובש והפחתת תופעות עור לא רצויות.



אריזה חיצונית: אריזת בייסיק, קטנה יחסית בשל כמות החיתולים שבה. אני אוהבת את המינימליסטיות שלה ואת תמונה הטבע עלייה.

עיצוב החיתול: בהמשך לקו הבייסיקי, החיתול בצבע לבן ומאויירים עליו פרחים קטנטים בגוון ירקרק - הבייסיק של הבייסיק. המראה הנקי במיטבו, מי צריך יותר מזה?

מבחן הפיפי: ספג נהדר, גם ביום וגם בלילה. לא נרשמו נזילות והחיתול ידע לספוג כמות משמעותית וגדולה של שתן. 

מבחן הקקי: ספיגה מצויינת והגנה מעולה. לא נרשמו מקרים חריגים או בעיות מיוחדות.

השורה התחתונה: מדובר בחיתול הכי טוב מבין כל החיתולים בשוק. גם בעלי שעוזר לא מעט בהחתלות של הבייבי טען שמדובר בחיתול הכי טוב שהשתמשנו בו עד כה. כיף לדעת שאנחנו משתמשים בשבילו בחיתול שעשוי מחומרים טבעיים ושבתום השימוש שלו הוא מתכלה ב - 70% מחומריו. הוא "מתלבש" על הגוף בקלות ובנוחות ובמבחן התוצאה עמד יפה בכל הפרמרטים. 
ניתן להזמין את החיתולים און ליין דרך עמוד הפייסבוק של המותג:




וזה האתר הרשמי של המותג:



מקווה שאהבתם את סדרת הפוסטים הזאת ורק בריאות לתינוק ולכן אמהות יקרות!
נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)