יום ראשון, 29 במרץ 2015

מתנות קטנות

חג הפסח מביא איתו ביקורים אצל דודים, דודות, משפחה וחברים. לרובם יש ילדים וצריך לקנות מתנות כי הרי לא נעים לבוא בידיים ריקות. זאת עונת המתנות והמבחר הגדול מקשה על הבחירה. קיבצתי עבורכם מספר רעיונות נחמדים ולא יקרים למתנות לילדים, בנים ובנות, שישמחו מאוד לקבל אותן!

בעולם הטקסטיל תמצאו סטים נפלאים של מצעים מבית "לורה סוויסרה". הסטים מעוטרים בדמויות האהובות של דיסני כמו: מיני מאוס, מיקי מאוס, החתולה מרי ופו הדוב ומיועדים למיטת מעבר. הסטים כוללים ציפה, סדין וציפית ועשוים 100% כותנה. מחיר הסט: 179 שקלים.


"לורה סוויסרה" השיקה גם מגבות רכות ומפנקות מעוטרות ברקמות עם דמויות של דובי, כלב וכבשה שמגיעות בצבעים ורוד, תכלת ולבן. המגבות בדיוק בגודל המתאים: 120*60 ס"מ ועשויות 100% כותנה. מחיר מגבת: 49 שקלים.


בנוסף, אם אתם מחפשים מתנה לתינוק הקטנטן, לורה מציעה מארז מפנק עם הדמויות של דיסני שמגיע בצבעי תכלת ואדום וכולל תכולה יפה של כובע, אוברול, שמיכה, סינר וקולב מרופד מעוצב. מחיר המארז: 89 שקלים.


בעולם הצעצועים והפנאי המבחר רב עוד יותר! COOL TOYS של טלבר פופ מציעים שפע גדול של מתנות לילדים:
משחק ג'ולי הפינגווין – עולם הקרח: משחק מסלולים עם פינגווינים, מאתגר ומהנה ומתאים לילדים מגיל 3 ומעלה. מחיר המשחק: 60 שקלים.



ספר זכרונות – מזכרת מהילדות שעד היום אני שומרת אצל ההורים שלי בבית. ספר הזכרונות הזה מגיע עם מפתח ומעוצב עם מבחר מהדמויות האהובות: ללה לופסי, נסיכות, תותית והחתולה מרי. מחירו 25 שקלים ואפשר למצוא את הגרסא המשודרגת שלו שמגיעה בתוך קופסת תכשיטים מנגנת במחיר של 50 שקלים.




ארגז כלי עבודה – עשה זאת בעצמך: מתנה מקסימה לגברברים הקטנטנים שרוצים להיות ממש כמו אבא. הארגז כולל מבחר כלים שילדים אוהבים ומתאים לילדים מגיל 3 ומעלה. מחירו: 40 שקלים.



את מוצרי לורה סוויסרה ניתן להשיג בחנויות המתמחות במוצרי תינוקות ברחבי הארץ ובאתר החברה – www.loura-swisra.com

את מוצרי COOL TOYS ניתן להשיג בחנויות והרשתות המובחרות למוצרים לילדים ברחבי הארץ. לאיתור חנות ניתן להכנס לאתר החברה - 


חג אביב שמח!
שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)