יום רביעי, 25 במרץ 2015

החדר של מיכאל

כבר הרבה זמן שרציתי להעלות פוסט קטן ואינטימי שבו אציג את הפריטים העיצוביים והיפים שהכנסתי לחדר של מיכאל כדי ליצור עבורו סביבה חמה ונעימה. אחת לכמה שבועות מתווסף לחדר אובייקט נוסף ולמרות שהחדר נראה גמור ומושלם, עדיין יש מספר דברים שאני צריכה "לטפל" בהם.
בעיצוב החדר התבססתי על פלטת צבעים של כחול-אדום-שמנת כשהקו העיצובי והמחשבה היו: נקי אך חמים. למעשה, מדובר בהמשך ישיר לקו העיצובי של הדירה בה אני מתגוררת ואותה ודאי ראיתם במגזין GO STYLE לפני כשנה.


על רצפת הפרקט פרוש שטיח מחוטי טריקו המבוסס על גווני תכלת-שמנת-אפור. השטיח נסרג בעבודת יד על ידי סבתא של מיכאל, שנרתמה למשימה חיש מהר וריגשה אותנו מאוד על המחשבה והזמן הרב שהוקדש.
סוס הנדנדה מעץ הוא מתנה מזוג חברים שידעו שנאהב את הסגנון ואכן קלעו בול!
לסלי האחסון מאחור אתייחס בהמשך.


על אחד הקירות תלוי מדף לתמונות שנרכש באיקאה ועליו ניצבים מספר תמונות בגדלים שונים.
מימין לשמאל: תמונה על קנבס שקיבלנו במתנה, פוסטר בעיצובה של ירדן גלילי מהאתר 9instyle בתוך מסגרת שנרכשה באיקאה, גלויה צבעונית שנרכשה ב-"סלון לאומנות יפו" בנמל יפו ומוצבת גם היא בתוך מסגרת עבה מאיקאה, וה-אינסטבלוק המפורסם של מושיק גלאמין. 

מה זה אינסטבלוק? מדובר במיזם העיצובי החדש של מעצב ההום סטיילינג מושיק גלאמין שבו ניתן להדפיס תמונות מחשבונות אינסטגרם ופייסבוק על גבי בלוקים מעץ. המיזם הזה משתלב עם תפיסת העולם האקולוגית של גלאמין שמעדיף להשתמש בעבודות בפריטים קיימים ולעצבם מחדש. התמונה שבחרתי צולמה בחודש האחרון בחופשה בים המלח ויומיים אחרי כבר נחתה אצלי בבית, עם שליח שהגיע עד אליי.


הקיר שממול חופה בטפט כחול עם כוכבים לבנים. הטפט נרכש ב - מאיירס טפטים בדיזיין סנטר בבני ברק. התקשנו להחליט על הטפט שכן המבחר בחנות היה כה גדול עד שלבסוף החלטנו ללכת על הנ"ל. הדבקת הטפט על הקיר נעשה במקצועיות על ידי מיכאל נאידרמן שעבד מספר שעות כדי להדביק את הטפט על הקיר העקשן שמסתבר שגם היה עקום במקצת. 


הטקסטיל נרכש כמעט במלואו ברשת שילב, משם הוזמנו גם הרהיטים לחדר וכל חבילת הלידה למעשה. הבדים איכותיים ועמידים בכביסה, העיצובים מרשימים ומאוד אלגנטיים והמחירים סבירים יחסית. 


הכסא הזה נדד איתי ועם בעלי מדירת הרווקים הראשונה שלנו כזוג. לפני שמיכאל נולד הכיסא היה אצלנו בחדר השינה ושימש כקולב נהדר לבגדים. מספר שבועות לפני הלידה, העברתי את הכיסא לחדר התינוק מתוך מחשבה שאוכל לשבת ולהניק עליו בעת הצורך. הוא אכן משמש אותי למשימה הנ"ל ובאופן כללי חשוב ביותר שיהיה לאמא כיסא מפנק בחדר תינוק. הריפוד התחתון נשאר אותו הדבר אך התווספה לו כרית חומה גדולה מאיקאה וכרית נוספת קטנה יותר, שנתפרה במיוחד בעבודת יד על ידי ענתי דרורי מתנות לילדים שיש לה ידי זהב. כשקיבלתי את הכרית במתנה מחברתי הטובה הוצפתי דמעות. השם של הילד שלי רקום על כרית מתוקה בגוונים שתואמים את צבעי החדר שלו. אין ספק שזאת המתנה הכי מרגשת שקיבלנו עבורו. שני הדובים ליד התקבלו במתנה האחד על ידי אחותי היקרה והשני על ידי חבריו לעבודה של בעלי. 


  
סלי האחסון נרכשו בדיאדה ואני די בטוחה שאני קניתי את שני הסלים האחרונים ברשת. התעקשתי על צמד סלים זהים כאשר האחד מכיל צעצועים ואל השני מוכנסים הבגדים המלוכלכים שמיועדים לכביסה.  

כפי שציינתי, אני צריכה להוסיף לחדר עוד מספר דברים אך אני עושה זאת בהמשכים ועם חשיבה רבה. אני מלקטת מחנויות שונות וממעצבים שונים את הפריטים האהובים עליי ויוצרת למיכאל חדר שהוא גם פרקטי וגם מעוצב. 

מקווה לחשוף בפניכם את החדר הגמור בעוד מספר חודשים...

הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:

נשתמע!
שרונה. 

2 תגובות:

  1. שרונה, החדר מקסים!! השטיח נפלא, איזה כיף שיש סבתא מוכשרת! אני אוהבת את הצבעים, ואת החום וההרגשה הנעימה בחדר! אני בטוחה שמיכאל מאושר וגוע עם אווירה כזו נעימה ושליווה!

    השבמחק
  2. אהבנו מאוד. עושה רושם שיש אווירה מאוד שלווה בחדר מבלי אפילו להיות נוכחים שם :)
    וזו בהחלט מזכרת מהממת של הדפסה על עץ דקורטיבית, תוספת יפה לבית..

    השבמחק

כל תגובה תתקבל בברכה :)