יום שבת, 14 במרץ 2015

בקבוקים לתינוק

הבייבי שלי כבר בן שבעה חודשים ובנוסף להנקה הוא כבר התחיל לשתות מים בסיום ארוחת המוצקים. מידי פעם כשאני יוצאת אל מחוץ לבית, אני נוהגת להשאיר לו חלב שאוב כך שמי שנמצא איתו דואג להאכיל אותו בזמן.
אין לי מותג ספציפי של בקבוקי האכלה שאני נוהגת להשתמש בו ויש לי בקבוק אחד או שניים של כל חברה. אלה שאני יותר אוהבת שייכים למותג: MAM ולמותג: PHILIPS AVENT שהשיקו לאחרונה בקבוקים חדשים אותם התפניתי לנסות.

הראשון הוא בקבוק אימון חדש לתינוקות מגיל 4 חודשים של המותג MAM, המתאים לאימון למעבר בין בקבוקים "רגילים" לבין כוס. יועצת הנקה ייעצה לי להשתמש בבקבוק בתקופה שבה הבייבי שלי סירב לקבל חלב שאוב בבקבוק. היום הוא כבר משמש לשתיית מים והכיף הוא שהתינוק יכול לאחוז בידיות שלצידי הבקבוק. בשל חריץ מיוחד בפטמת הסיליקון של הבקבוק אין נזילות מיותרות וניתן להחליף את הפטמה בכל אחת מפטמותMAM  האחרות. הבקבוק בטוח לשימוש ועשוי מפוליפרופילן שאינו מפריש ביספנול A. הבקבוק מגיע בצבעים הבאים: תכלת, ירוק, וורוד והוא מקושט באיורים מתוקים.


מחיר לצרכן: 55 שקלים לתכולת 220 מ"ל, ניתן להשיג ברשת סופר פארם ורשת ניו פארם ברחבי הארץ.


הבקבוק השני שמשמש אצלנו לשתיית חלב שאוב הוא זה של PHILIPS AVENT המתאים לתינוקות מגיל יום. הבקבוק עשוי זכוכית מחוסמת בדרגת ניקיון רפואית וניתן לעשות לו סטריליזציה בכל האמצעים ובכלל זה הרתחה ב – 100 מעלות צלזיוס ללא חשש מפגיעה בעמידות החומר. הזכוכית אינה נשרטת ואינה סופחת ריחות אבל חשוב להקפיד לאחוז את הבקבוק לתינוקות הגדולים יותר ולא לתת להם להשתמש בו ללא השגחת מבוגר. פטמת הבקבוק מאפשרת האכלה הקרובה ביותר להנקה תודות לסיליקון הרך המעוצב כפטמת שד, ובעלת "עלי כותרת" בחלקה הפנימי להגברת הגמישות ולמניעת קריסת הפטמה. צמד שסתומים מובנים בפטמת הבקבוק המאפשרים הכנסת אוויר לתוך הבקבוק ולא לבטנו של התינוק, מסייעים נגד כאבי הגזים האופייניים לתינוקות.


מחיר לצרכן: 64.90 שקלים לתכולת 120 מ"ל, ניתן להשיג ברשת שילב ובחנויות התינוקות המובחרות. 


שבוע טוב לכולם,
שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)