יום ראשון, 8 במרץ 2015

קולקציית אביב/קיץ 2015 של מותג האופנה האמריקאי - THE CHILDREN'S PLACE

מותג אופנת הילדים THE CHILDREN'S PLACE משיק את קולקציית האביב ומציע מגוון פריטים רחב לבנים ולבנות, מפריטי קז'ואל נוחים ליום יום ועד פריטים אופנתיים ועכשוויים למראה חגיגי.
לטעמי מדובר באחד ממותגי בגדי הילדים הכי מקוריים והכי עדכניים שקיימים בשוק. אני אוהבת לרכוש משם מתנות לילדים של חברים ומשפחה, ולפנק גם את הבייבי שלי בפריטים של המותג.
הקולקציה מחולקת ל – 5 מחלקות: בגדי ילדות, בגדי ילדות, בגדי תינוקות לבנות, בגדי תינוקות לבנים ובגדי ניוברן.

קולקציית הבנות מציעה שמלות קלילות מבד אריג, כותנה וג'ינס ומבחר שמלות חגיגיות ומיוחדות לערבי החג ולאירועים מיוחדים, מכנסי JEGGINGS במגוון דפוסים וצבעי אביב מרעננים, טייצים 7/8 חלקים בצבעי פסטל או במגוון דפוסים של פרחים, חיות ופסים, חולצות עם אפליקציות מיוחדות כמו פייטים ותחרות, אוברולים מדליקים מבד ג'ינס או כותנה, מכנסי אריג נשפך, נוחים ונעימים ומבחר עליוניות וג'קטים לימי המעבר.


בגזרת האקססוריז תמצאו: נעלי בובה וסנדלים תואמים, שרשראות, צמידים, עגילים, גרביים, משקפי שמש ואביזרי שיער.

הקולקציה מגיעה במידות: 4-14


קולקציית הבנים כוללת מבחר מכנסי אריג ליום יום או למראה חגיגי כמו סקיני צ'ינו בצבעי אפור, חאקי ואדום, מכנסיים מודפסים ומכנסי דגמ"ח נוחים, ג'ינסים בגזרות מחמיאות כמו SKINNY ו-STRAIGHT, חולצות פולו חלקות או פסים, חולצות מכופתרות חגיגיות עם דפוסי משבצות, פסים או חולצות חלקות וחולצות טריקו מסוגננות וצבעוניות.


בגזרת האקססוריז תמצאו: סניקרס, נעלי מוקסינים, גרביים ומשקפי שמש.

הקולקציה מגיעה במידות: 4-14


קולקציית בגדי תינוקות לבנות מציעה מכנסי JEGGING מבד רך ואלסטי בשלל דפוסים לצד מגוון חולצות תואמות, מבחר שמלות וחצאיות לכל מטרה בצבעי פסטל אביביים, אוברולים מתוקים, מכנסי אריג מבד נשפך, רך ונעים המותאמים לימי האביב, חולצות T מודפסות במגוון צבעים ועיטורים מיוחדים, טייצים צבעוניים עם פרחים, פסים ולבבות ומבחר עליוניות תואמות.


בגזרת האקססוריז תמצאו: נעלי בובה וסנדלים, שרשראות, צמידים, עגילים, גרביים, משקפי שמש ואביזרי שיער.

הקולקציה מגיעה במידות: T5-M6


קולקציית בגדי תינוקות לבנים כוללת חולצות מכופתרות ליום יום או לחג, חולצות T במגוון דפוסים מדליקים, חולצות פולו בשלל צבעים, חלקות או עם פסים, מכנסיים קצרים במגוון גזרות, מכנסי סקיני צ'ינו צבעוניים באורכים שונים, מכנסי אריג חלקים ומודפסים, ג'ינסים וג'קטים.


בגזרת האקססוריז תמצאו: נעלי סניקרס, נעלי מוקסינים, גרביים ומשקפי שמש.


הקולקציה מגיעה במידות: T5-M6


קולקציית הניוברן מציעה פריטים מעוצבים ומתוקים תוך הקפדה על איכות, רכות וגמישות הבדים לנוחות מרבית של התינוק. בקולקציה ניתן למצוא מבחר סטים אופנתיים לבנים ולבנות, שמלות וחצאיות חגיגיות לבנות, חולצות אריג לבנים, בגדי גוף עם דפוסים מדליקים ומכנסי אריג ארוכים תואמים.


הקולקציה מגיעה במידות: M0-18


את הקולקציה החדשה של המותג תוכלו למצוא בסניפי הרשת הפזורים ברחבי הארץ. לרשימת הסניפים המלאה ניתן להכנס לאתר המותג בלינק הבא:



וחשוב שתדעו שללקוחות המועדון Dream Card יש מבצע שווה עד ה – 14.3.2015 ובו על כל קנייה של 300 שקלים, תשלמו רק 200 שקלים. המבצע תקף על כל הקולקציה החדשה.



הצטרפו אליי גם בעמוד הפייסבוק של הבלוג: 
ובאינסטגרם:


נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)