יום חמישי, 19 בפברואר 2015

להניק בסטייל

אחד הדברים שאני לא מוותרת עליהם מאז שהבייבי נולד הוא נושא ההנקה. הבייבי ניזון אך ורק מחלב אם כאשר ברוב הזמן הוא מקבל אותו ישירות ממני ובשאר הזמן הוא מקבל אותו שאוב ישר לתוך הבקבוק. לקח לי זמן להשתחרר עם כל עניין ההנקה מחוץ לבית ותודות להמצאת המאה: סינר הנקה, אני יכולה להניק בנוחות ובחופשיות. 
ב"לורה סוויסרה" מצאתי סינרי הנקה יפיפיים ומבדי כותנה טבעיים. חשוב לי שהסינר יהיה עשוי 100% כדי שהתינוק יוכל גם לנשום מתחת ולא יחנק חלילה. אלה של "לורה סוויסרה" ממש נעימים ומגיעים בצבעוניות מפוספסת של: ורוד, תכלת, אפור ובז'. 
הסינר התכול שלי מתקפל ממש קטן והוא נמצא אצלי באורח קבע בתיק ההחתלה של הבייבי. אחת לכמה ימים הוא עובר כביסה ויוצא ממנה ממש כמו חדש. 
הוא עולה רק 59 שקלים והוא יופי של מתנה לחברה טובה שזה עתה ילדה. 



גם סינרי הבנדנה הם מוצר חדש של החברה והוא מאפשר לשמור על נקיון הבייבי בעת האכילה או בתקופת השיניים שבה הוא מרייר יתר על המידה ומרטיב את הבגדים. למי שתחפוץ הוא גם יכול לשמש כפריט אופנתי לכל דבר כך שכל אחת תוכל למצוא לעצמה את השימוש הרלוונטי עבורה. 
גם הוא עשוי 100% כותנה ומגיע בצבעוניות של: ורוד, תכלת, אפור ובז'. 
מחירו: 17 שקלים בלבד.



אני חייבת לתת מילה טובה למוצרי "לורה סוויסרה" שלא רק שהם נמכרים במחירים ידידותיים ושפויים לכל כיס, הם גם איכותיים ונעימים למגע ויש להם עיצובים מפתיעים ביותר. יש לי בבית לא מעט טקסטיל של המותג וכיף שיש אופציה זולה אך טובה למוצרי טקסטיל לתינוקות בארץ. 

בנוסף, חבר קרוב סיפר לי שהוא נוסע לחנות המפעל של המותג באשקלון אחת לעונה. הוא חוזר משם בכל פעם עמוס שקיות מלאות כל טוב ומדווח על מחירים מצחיקים ביותר שחבל לפספס. טרם ביקרתי שם, אבל מקווה לעשות זאת בקרוב מאוד. עדכונים בהמשך, כמובן. 

את פריטי המותג ניתן לראות ולהזמין דרך אתר החברה:


או לרכוש דרך החנויות המתמחות במוצרי תינוקות כמו: מוצצים, ד"ר בייבי ועוד. את הרשימה המלאה תוכלו למצוא גם כן באתר.

סופ"ש חורפי ונעים,
שרונה.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)