יום שישי, 29 במאי 2015

הולכים לים

את עונת הים והבריכה טרם פתחנו. כשהייתי בהריון פינטזתי על בקרי שבת מוקדמים, צידנית עמוסה פירות וקרטיבים מרעננים, קצת צעצועים לחול, ותינוק מתוק וחמוד שיושב במושב האחורי ונוסע איתנו לים.
אנחנו עוד שניה בחודש יוני ונראה לי שזה זמן מעולה להתחיל במסורת המגניבה הזאת. הצטיידתי בכל מה שאני צריכה בשביל להפוך את הביקור שלנו בים או בבריכה לשווה במיוחד וכל שנותר לעשות זה פשוט להגיע לשם!

הראשון והמתוק הוא פריט החובה – בגד ים לבייבי! מיכאל קיבל ממני במתנה בגד ים מתוק של המותג צ'רלי בננה שמוכר יותר בזכות החיתולים הרב פעמיים שלו. העיצובים של מוצרי המותג מתוקים בדיוק כמו הילדים שלובשים אותם והמבחר בקולקציה גדול מאוד. בגד הים של מיכאל בצבע שחור ומעוטר בדובי פנדה קטנים וחמודים. יש בו שכבה חיצונית עמידה למים ובטנה פנימית מכותנה אורגנית רכה, עדינה ונעימה. הם נחשבים גם לתחתוני גמילה אידיאליים כאשר מתחילים גמילה, תודות לגזרה הנוחה, קלות ההסרה ויכולת הספיגה שלהם. 


המחיר ממש מצחיק: 69 שקלים בלבד וניתן להזמין את בגדי הים של צ'רלי בננה ישירות באתר המותג:



כשהקטנצ'יק יוצא מהמים, חייב לחכות לו חלוק רחצה רך ומפנק כיאה לילד שלי! החלוק שלו הוא של המותג "לורה סוויסרה" שהשיקה לאחרונה חלוקים עם רקמת מיני ומיקי מאוס האהובים. כל החלוקים עשויים 100% כותנה סופגת והם מגיעים בגודל של 75*75 ס"מ. ניתן לבחור בין שני צבעים: לבן-תכלת לבנים ולבן–ורוד לבנות.


החלוק עולה 79 שקלים וניתן להשיג אותו בחנויות המתמחות במוצרי תינוקות ברחבי הארץ ובאתר החברה:


אחרונים חביבים הם קרטיבים תוצרת בית שאני מכינה כל פעם בגרסא אחרת. מדובר בקרטיבים טבעיים עשויים פירות טריים אותם אני בוחרת לפי הטעם שמתחשק. אלה שבתמונה עשויים מקוביות מלון, ענבים ואפרסקים. הוספתי אליהם כפית פריגת מנגו קפוא (מוצר שמגיע במיכל פלסטיק קטן ונמכר באזור של המוצרים הקפואים בסופר) וערבלתי בבלנדר כ – 30 שניות. המתקן של הארטיקים נרכש בחנות ליד הבית שלי במחיר של 6 שקלים וכמות הארטיקים שהכנתי איתו העונה פשוט אדירה! הבייבי שלי מאוד אוהב את הקרטיבים האלה ובמיוחד עכשיו כשהוא מוציא שיניים, מדובר במרגיע האידיאלי: גם טעים וגם בריא! חייבת להתוודות שאני גם מנשנשת מהקרטיבים האלה ללא הכרה ובצידנית עם קרח הם ישמרו קפואים גם עד ההגעה לים או לבריכה.



טרם קניתי לו ציוד ומשחקים לחול ואת זה אני מתכננת לעשות ממש השבוע.

יוני נעים לכולם!
שרונה. 

תגובה 1:

  1. אני מחכה לתמונות של הדוגמן הקטן מהים. זה יהיה שוס!

    השבמחק

כל תגובה תתקבל בברכה :)