יום שני, 1 ביוני 2015

הדוגמן שלי

לפני מספר שבועות הצטלם מיכאל לאריזות של מותג צעצועים ידוע ומוכר. את הבגד שבחרתי להלביש רכשתי בחנות בגדי הילדים האהובה עליי - The Children's Place. אני תמיד מוצאת שם פריטים יפים עם קריצה אופנתית וכאלנ שקל ונוח להלביש. הבדים מעולים ולא נשחקים ומתכווצים בכביסה או במייבש ויותר מהכל - הם עושים את הבייבי שלי חתיך עוד יותר ממה שהוא! תמונות מהצילומים לא אוכל לחשוף כאן כרגע אבל אחרי שציידתי אותו בעוד כמה סטים של בגדים מהמותג The Children's Place הושבתי אותו על השטיח בסלון, עם המון צעצועים שהוא אוהב ותיקתקתי כמה קליקים על המצלמה. מסתבר שהילד שלי מאוד אוהב להצטלם והוא כל כך פוטוגוני שזה פשוט ממיס אותי כל פעם מחדש. 


חולצת הפולו הגברית משווה לו מראה של ילד גדול ובוגר. אנשים שראו אותי איתו ברחוב חייכו ואמרו שהוא נראה רציני. אני בעיקר צחקתי עם בעלי וטענתי שהוא פשוט נראה כמו מנכ"ל של חברה לתינוקות. מה שבטוח זה שאני מתה על האווטפיט הזה ויש לו אותו גם בגרסא הכחולה שלו. החולצה עלתה לי 39.90 שקלים והמכנס עלה 59.90 שקלים. 



זה אאוטפיט של בוקר. 7:00 והוא כבר במלוא מרצו. הפיג'מה עדיין עליו כי אני אפילו לא הספקתי לפתוח את העיניים. לפני שהלכתי להוריד אותה ממנה ולהחליף לו לבגד יומיומי, ביקשתי ממנו שיעשה כמה פוזות למצלמה, אבל הפעם הכבאית הייתה הרבה יותר מעניינת מהמצלמה של אמא.
גם מהפיג'מות של המותג רכשתי 2 סטים (כל סט מגיע חולצה ומכנס יחדיו), האחד במידה שמתאימה לו ממש לעכשיו והשני רק לעוד שלושה חודשים. סט פיג'מה עולה 59.90 שקלים והוא מגיע במספר הדפסים מתוקים.

עוד רכשתי לו מקולקציית הקיץ החדשה של המותג את הגופיה המדליקה הזאת:

הוספתי לה מכנס תואם קצר בצבע כחול עם שרוך בצבע צהוב זוהר והוא נראה כל כך COOL עם הסט הזה שזה לא להאמין.

אלה הן עוד מספר הצעות הגשה לאאוטפיטים מלאים של המותג ואם הייתי יכולה הייתי פשוט קונה הכל!


גם הבנות של המותג זוכות לקולקציה שווה אולי אף יותר. הפריטים צבעוניים וכייפים, שמלות, חצאיות ואוברלים הם רק חלק מהקולקציה הגדולה של בנות The Children's Place. הקולקציה עשירה בהדפסים קיציים של פירות טרופיים ופרחים, תחרות, פייטים, פרנזים ועוד. 


טווח המחירים בקולקציית הבנות נע בין 29.90 שקלים לחולצה, 59.90 שקלים לשמלה, 39.90 שקלים למכנסיים קצרים, 69.90 לאוברולים קצרים ועוד...
לקבלת TOTAL LOOK אפשר להשיג ברשת גם כפכפים, סנדלים, גרביים, משקפי שמש, כובעים, תיקים, אביזרי שיער, בגדי ים ותכשיטים.  

מתוך הקמפיין של המותג לקולקציית הקיץ 2015

אתמול קיבלתי במייל ידיעה על מבצע סופר שווה של 2+1 על כל החנות! המבצע ימשך עד ה - 26.6 ככה שיש לכם שלושה שבועות לעוט על הקולקציה המשגעת ולפנק את הילדים שלכם בבגדים הכי יפים שיש, באחריות. 

נשיקות,
שרונה.

*תודה רבה להילה אלוני על הריטוש והליטוש של התמונה הראשונה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)