יום שלישי, 9 ביוני 2015

מוצרי התינוקות שכבשו את הבית

כשנכנסתי להריון לא ידעתי איזה קושי מצפה לי בבחירת המוצרים לתינוק. בקבוקים, מוצצים, סינרים, חיתולים, מגבונים, מליון דברים שמגיעים במליון ואחת צורות ותחת מליון מותגים. 
עשרה חודשים אחרי ואני מבינה שאלה של פיליפס אוונט כבשו את הבית עם שלל מוצרים מעולים שלא רק אני אוהבת אלא גם הבייבי.

הראשונה היא כוס השתיה החדשה שמתאימה לפעוטות בגילאי 12-18 חודשים. אני נותנת לבייבי שלי לשתות בה מים ולמרות שהוא עדיין לא בגיל הרשמי למוצר, הוא מסתדר איתה ממש נהדר ויודע לשתות ממנה מבלי לשפוך עליו מים ולהתלכלך. יש לה פייה קשיחה ועמידה לנשיכות והיא בעלת קצב זרימה בינוני. חלקה העליון של הכוס, בעלת תאימות למגוון הבקבוקים מסדרת אוונט נטורל שגם ככה יש לי בבית, ככה שאם אני נתקעת בלי כוס נקיה, אני בקלות מחברת את החלק העליון לבקבוק אחר ומגישה לבייבי הקטן לשתות. 
בסוף היום אני מכניסה את כל החלקים של הכוס למדף העליון במדיח ומי שמעדיף לעשות סטריליזציה למוצר, יכול בהחלט לעשות זאת גם על הכוס. הכוס מגיעה בנפח של 260 מ"ל והיא אינה מכילה BPA. 

מחיר הכוס: 54.90 שקלים

בקבוק נוסף שהבייבי נהנה לשתות ממנו הוא בקבוק נטורל שבו אני מגישה לו חלב. הוא כבר יודע להחזיק לבד את הבקבוק ושותה את החלב שלו בכיף, בהנאה ובקלות. יש לבקבוק פטמה בעלת עיצוב רחב במיוחד שמקדם את האחיזה הטבעית של שפתי התינוק בדומה להנקה, ומסייע לתינוק לשלב הנקה והאכלה מבקבוק. הבקבוק הזה מתאים לנו מאוד מאחר והבייבי שלי עדיין יונק ברוב המקרים וחשוב לי לשמור על ההנקה גם בחודשים הבאים. 
גם הבקבוק הזה נטול BPA, נטול פוליפרופילן, הוא קל להרכבה ולניקוי ומצויה בו מערכת שסתומים מתקדמת למניעת גזים.


הבאים בתור הם המוצצים הנהדרים של המותג, שנמצאים אצלנו בשימוש מגיל 0 והם אלה שהבייבי שלי אימץ לחיקו. כשהוא נולד עדיין לא היו על המדף מוצצי הניו בורן המקסימים של פיליפס אוונט, שיצאו לשוק ממש לאחרונה. גם הם, כמו כל מוצצי המותג, מגיעים עם מכסה מגן לפטמת המוצץ וניתנים לסטריליזציה. הם זמינים במגוון צבעי פסטל רכים כמו: תכלת, ורוד, ירקרק וצהוב ותמצאו עליהם איורים שונים כגון: מכונית, כתר, סירה ופפיון. הם מיועדים לתינוקות בגיל 0 עד גיל חודשיים. 

מחיר למארז זוג מוצצים: 49.90 שקלים

אנחנו כבר בשלב של מוצצים לגילאי 6-18 חודשים, והם מתוקים לא פחות מאלה של הניו בורן. גם הם מאוירים באיורים שונים ומגיעים במבחר צבעים רכים המתאימים לבנים או לבנות. 


עוד מוצר שנמצא אצלי בשימוש באופן מלא ויומיומי הוא המברשת לניקוי בקבוקים. זו של אוונט מגיעה עם ידית אחיזה ארוכה ומברשת מקומרת כך שניתן להגיע איתה לכל זוויות הבקבוק. הסיבים עמידים מאוד אך עם זאת אינם שורטים את הבקבוק ומנקים אותו ביעילות רבה.


מוצרים נוספים הם המגבונים הלחים עם הריח המשגע שאני מאוד אוהבת להשתמש בהם ורפידות הנקה שעד לא מזמן היו פריט חובה אצלי בארון. גם אלה נכנסים תחת קטגורית הניו בורן של פיליפס אוונט, שמציעה מבחר עשיר של מוצרים לפעוט ולאם. אלה מגיעים כדי לסייע להורים לעבור את הרגעים הראשונים בקלות רבה יותר. 
עוד בקטגוריית הניו בורן: משאבת הנקה חשמלית וידנית, מגיני פטמות מסיליקון, רפידות ג'ל קרות/חמות לסיוע עם גודש וכאבים בעת ההנקה, סטריליזטור חשמלי וסטריליזטור למיקרוגל, מחמם בקבוקים ומוניטור לתינוק.

קולקציית הניובורן שבאה לסייע בעיקר לאמא ברגעים הראשונים


את כל המוצרים ניתן להשיג ברשתות הפארם והשיווק ושימו לב שעל חלק מהמוצרים יש לא אחת מבצעים נהדרים ככה ששווה לעקוב ולחפש גם את אלה.

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)