יום חמישי, 13 בנובמבר 2014

FIZZ – אופנה ועיצוב לבית שגם ילדים אוהבים

היום ביקרתי בחנות המותג החדשה - FIZZ של המעצבות שרון קרבר ודנה שינהורן. המותג מחבר לראשונה את הצורך של ההורים בפריטי אופנה ועיצוב ייחודיים, מדליקים ואיכותיים לילדיהם, לצד הפיכת המוצרים לעולם שלם של משחק ופאן עבור הילדים.
שתיהן יוצרות, אמניות, מעצבות ואמהות שאהבתן לעולם העיצוב והמעבר להורות עורר בהן את הצורך להתחיל לעצב עבור תינוקות וילדים. קרבר ושינהורן חלקו יחדיו חלל סטודיו שבו כל אחת הייתה מעצבת למותג העצמאי שלה. הראשונה הייתה בעלת מותג האופנה Suger Baby Love והשניה הייתה בעלת המותג Babysitter. במהלך השנתיים האחרונות הן גילו שהן אוהבות את המותג אחת של השניה והחליטו לאחד מותג וליצור את FIZZ.



וזה מה שתמצאו ב – FIZZ:

בגדים לבנים ולבנות החל מגיל 0 ועד גיל 5. בקולקציה: בגדי גוף, מכנסיים (89-99 שקלים), שמלות (120 שקלים), חולצות בייסיק (60 שקלים), סווטשרטים (99 שקלים) ועוד.
אוהלי טיפי (449-549 שקלים), שמיכת פעילות (385-450 שקלים), מזרן פעילות (460-530 שקלים), כריצ'רץ' (550 שקלים), ספות (330-400 שקלים) ועוד.



הפריטים כולם תוצרת הארץ וניתן לראות את הייחודיות והמקוריות שבעיצובם. אין ספק שכיף לקבל מתנה של המותג ואם בא לכן לפנק מישהו שאתם אוהבים, זה המקום לרכוש עבורו את המתנה הכי מגניבה בעיר.
החנות גם היא מעוצבה לעילא ולעילא והיא חוויה בפני עצמה! היא ממוקמת ברחוב צמרות 2, במרכז צמרות בהרצליה.

למידע נוסף תוכל להכנס לעמוד הפייסבוק של המותג או לעמוד המותג במרמלדה מרקט.

ערב נעים,
שרונה.