יום שבת, 8 בנובמבר 2014

תיק עזרה ראשונה

לכל אחד מאיתנו יש בבית פינת עזרה ראשונה שנמצאים בה כל המשחות, הקרמים והמוצרים הכי חשובים שכדאי תמיד שיהיו זמינים ובתוקף.
אספתי עבורכם המלצה ל – 5 מוצרים עליהם אני ממליצה במיוחד לכל אמא, לאחסן אצלה בפינת העזרה הראשונה.

בפנטן פלוס
קרם מחטא לריפוי פצעים עם חשש לזיהום כמו גירויים קלים בעור, פצעים, חתכים, כוויות קלות ודלקות עור. נמכר ללא מרשם רופא ומומלץ לאחסן אותו במקרר כדי שיתן אפקט קירור על מקום המריחה. ניתן למרוח אותו עד 4 פעמים ביום ומומלץ להימנע משימוש על שטחי עור נרחבים ולעיתים קרובות מידי לתקופה ממושכת.



א-דרמה אקסאומגה
קרם בעל מרקם עשיר של המותג הדרמטולוגי הקוסמטי הראשון שמבוסס על צמח טבעי אשר מרגיע גירויים ועור פגום, מטפל ומגן על עור שברירי ועדין. הוא מבוסס על שני מרכיבים ייחודים: תמצית שיבולת שועל מזן ייחודי ופילקסרין – שילוב שמנים ייחודי המעושרים באומגה 6. התכשיר הזה מתאים במיוחד לעור יבש, מרגיע גירויים ומשקם את העור. הוא מתאים לשימוש עבור העור העדין של התינוק מיום היוולדו וכמובן שגם מבוגרים יכולים להשתמש בו בעת הצורך.



דולוג'ל
המשחה מיועדת לבקיעת שיניים של תינוקות על בסיס טבעי. היא מכילה פרופוליס, וולריאן וקמומיל. יש לה טעם ונילי טעים ככה שהיא ידידותית לתינוקות והיא נועדה להקל על כאבי בקיעת שיניים. גם אני משתמשת בה כשיש לי אפטה בפה או כששיני הבינה שלי מחליטות לעשות צרות פה ושם.



סינומרין
תרסיס מי ים היפרטוני עם פיה קטנה המותאמת במיוחד לתינוקות מגיל 0. תרסיס היפרטוני יכול לעזור במצבים של גודש באף בגלל האפקט האוסמוטי של כמות המלחים ולקראת החורף הוא מומלץ במיוחד, גם למבוגרים כמובן.



אוליביול מבית ד"ר פישר
משחת החתלה לטיפול ומניעת תפרחת חיתולים לאורך זמן. יש בה שילוב של שמן זית ו – Zinc Oxide 40%, היא היפואלרגנית ונטולת בושם. נוח מאוד למרוח אותה וקל להסיר אותה עם סבון באמבטיה. המרקם שלה עשיר וסמיך והיא מותאמת במיוחד לעורו העדין של התינוק. 



שבוע טוב,
שרונה.