יום חמישי, 20 בנובמבר 2014

רגע יחיד ומיוחד

כשאני מביטה בתמונה הזאת שלי ושלו אני נמסה. רואים כאן את האושר שלי בעיניים, המגע, האהבה, אני מאוהבת בבייבי שלי. עד שהוא לא יצא ממני לא ידעתי כמה תהיה גדולה האהבה הזאת אליו. אני אוהבת ללטף אותו כשהוא בתגובה מניח על הפנים שלי את הידיים הקטנות שלו ואצבעותיו מטופפות לי על הלחי. אני אוהבת לנשק אותו המון המון וחזק חזק כשהוא פותח את הפה גדול ומנסה ללקק אותי. אנחנו משתעשעים הרבה יחד, כי אין כמו אמא, הכי כיף בעולם עם אמא.
התמונה הזאת היא אחת מבין היפות שלי איתו, צילמה אותה בחורה מוכשרת בשם נועה שוורץ, בתם של שכנים נפלאים שבאה לראות אותו לראשונה ולא שכחה להביא איתה גם את המצלמה.



לכל אחת יש רגעים קטנים כאלה של אושר ואהבה שבהם היא מצולמת עם הבייבי שלה, ואותן תמונות יכולות לזכות אתכן בפרס!
את התמונות יפות ומרגשות שלכן תעלו לאינסטגרם ותתייגו: #אמאואני, התמונות יועלו לאפליקציה בעמוד הפייסבוק של פורטל "יולדת", שם תוכלו לראות את התמונות במרוכז. בסיום התחרות תוכרז התמונה המנצחת ואלה הם הפרסים לזוכות:
פרסים על 3 מקומות ראשונים הכוללים חבילה מפנקת של מוצרי ג'ונסון כאשר הפרס למקום הראשון יכלול גם מוצרים לאם.



אתן הראשונות לדעת איזה פרסים מחכים לכן:
בשלושת החבילות תמצאו 11 מוצרים בגודל מלא: תחליב גוף, שמפו, תרחיץ 2 ב - 1, רפידות הנקה, אל סבון לפני השינה, אל סבון מועשר בלחות, תחליב גוף לפני השינה, טלק, שמן, שמן במרקם ג'ל ושמן בתוספת אלוורה.
המקום הראשון תקבל בנוסף לכל אלה מארז מוצרים מפנק של נטרוג'ינה הכולל: קרם לחות לפנים, סבון פילינג, קרם רגליים ותרחיץ לניקוי הפנים.


הצטרפו אליי גם לעמוד האינסטגרם של הבלוג:


שיהיה יום נעים ובהצלחה לכל המשתתפות!
שרונה.