יום שישי, 21 בנובמבר 2014

הקולקציה החדשה של - The Children's Place

אל עולם בגדי התינוקות והילדים נכנסתי די בקלות, התחום הזה שהיה זר לי עד לפני שלושה חודשים הפך פתאום לדבר הכי מעניין אצלי. אין לי חשק לקנות לעצמי בגדים או אקססוריז וכל מה שבא לי לעשות זה אך ורק רכישות לבייבי שלי. קניונים למיניהם הפכו למקום הבילוי המועדף עלינו שכן שם אפשר למצוא פינות הנקה נוחות (במיוחד בקניון שבעת הכוכבים ובקניון רמת אביב), חנויות רלוונטיות לתינוקות וילדים וגם חניה בשפע שזה לא פחות חשוב מכל מה שציינתי עד כה.
את המותג The Children's Place אני מכירה כבר זמן מה וזה תודות לגיסים שלי שהיו מביאים לאחיינים שלי בגדים של המותג מחו"ל. השקיות הכחולות מבצבצות מהמזוודה שלהם כשהם היו חוזרים ארצה זכורות לי היטב וכבר אז הבנתי שככל הנראה יש סיבה מספיק טובה לזה שסוחבים כל הדרך מניו יורק בגדים של המותג.
כבר מספר חודשים שאין צורך יותר להביא מחו"ל את בגדי המותג שכן אפשר למצוא את סניפי הרשת במספר קניונים ברחבי הארץ ולהנות ממחירים זהים כמעט לאלה שבחו"ל.
בקולקציה החדשה של  The Childern's Place לחורף 2014/2015 תוכלו למצוא את כל מה שהילדים צריכים בשביל חורף חם ואופנתי, החל מפליזים, מעילים, סריגים, כובעים, צעיפים ועד פיג'מות ונעלי בית מחממים במיוחד.
ניתן לחלק את הקולקציה ל – 5 מחלקות שונות: בגדי ילדות, בגדי ילדים, בגדי תינוקות בנות, בגדי תינוקות בנים וניו-בורן.





ומה בכל מחלקה:

בגדי ילדות – Big Girls
קולקציה מופלאה שעושה חשק לחזור לילדות עם פריטים עם הדפסים מיוחדים, קישוטי תלת מימד, פרוות (סינטטיות כמובן) והדפסים מנומרים, חולצות מודפסות וטייצים תואמים, ג'ינסים בגזרת סקיני ועוד. מדובר בקולקציה שכל ילדה תשמח לאמץ לחלקה וטווח המידות שלה נע בין 4 ל – 14.

בגדי ילדים – Big Boys
למרות שמדובר במחלקה קטנה משמעותית מזו של הבנות (תופעה ששמתי לב אליה לאור העובדה שיש לי בן), עדיין אפשר למצוא בה יופי של פריטים, קולים ומדליקים למדי. מראה השכבות החורפי משחק תפקיד חשוב בקולקציה ותמצאו בה: מגוון סריגים חלקים ועם פסים, פליזים צבעוניים ומחממים, ג'ינסים, מכנסי דגמ"ח במגוון צבעים, חולצות ארוכות בשלל הדפסים, חולצות מכופתרות ועוד.
טווח המידות בקולקציה: 4-14.

בגדי תינוקות בנות ובנים – Baby Girls  ו – Baby Boys
קולקציה שמחה, נוחה ומלאת צבעים ללוק חורפי ומתוק במיוחד.
אצל הבנות הקולקציה כוללת סריגים נעימים לצד טייצים תואמים, חולצות מודפסות, מכנסי פוטר, עליוניות פליז, קפוצ'ונים עם כובעים של חיות ועוד.
אצל הבנים הקולקציה כוללת חולצות מודפסות וצבעוניות מבדי כותנה וופל, חולצות ומכנסי פליז, סריגים, ג'ינסים, ג'קטים ועוד.
הקולקציה הזאת מגיעה בטווח מידות של M6 עד – T5.

Newborn
כל מה שצריך למראה מתוק החל מביגוד ראשוני רך ונעים ליום יום ועד למראה אופנתי וחגיגי.
הקולקציה כוללת אוברולים דקים מכותנה ומפליז, בגדי גוף מודפסים, סטים של בגדי גוף עם מכנסיים וכובע תואם ועוד.
טווח מידות: M0-18.

בנוסף תוכלו למצוא בכל הקולקציות אביזרים משלימים כגון נעליים, תכשיטים, גרביים, כפפות, כובעים ועוד, גם לבנים וגם לבנות.



טווחי המחירים:
חולצות ובגדי גוף – החל מ – 39 שקלים.
פליזים – החל מ – 49 שקלים.
פיג'מות – החל מ – 49 שקלים.
מכנסי פוטר – החל מ – 49 שקלים.
טייצים – החל מ – 49 שקלים.
נעליים – החל מ – 49 שקלים.


את סניפי הרשת תוכלו למצוא ממש כאן, וכמו כן, שווה לשים לב לצבירת הנקודות במועדון הלקוחות - Dream Card שכן המותג The children's Place הוא חלק ממספר רב של חנויות טובות ושוות שאפשר לצבור בהן נקודות ולממשן בכל רכישה. פרטים על הכרטיס הנ"ל ניתן למצוא כאן

שבת שלום וסופ"ש נעים!
שרונה.