יום שני, 22 בספטמבר 2014

זמן מנשא

מיכאל שלי כבר בן חודש ועד כה כמעט ולא העזתי לצאת איתו לבד מהבית. הפחד מלהסתדר איתו בחוץ ומלהסתרבל עם העגלה (בעיקר עם הפתיחה והקיפול שלה) קצת הרתיע אותי. למרות שרכשתי עגלה קלה לפתיחה ולקיפול, עדיין הנושא הזה הוציא לי את החשק לצאת עם מיכאל מהבית.
ואז החיים שלי השתנו. נו טוב, הגזמתי קצת... אבל קיבלתי במתנה את המנשא החדש Tiny Hug מבית "טייני לאב" והבנתי שהייתי צריכה להצטייד במנשא הזה עוד כשהוא היה בתוך הבטן שלי.


מדובר בפתרון האולטימטיבי בשביל יציאות קצרות מהבית, בשביל סידורים קלים בעיר ואפילו סתם בשביל טיול התרעננות באויר הפתוח.
היתרון שלו הוא שהוא מתאים מגיל לידה (לתינוקות במשקל של 3.5 קילו מינימום) ועד למשקל של 18 קילו. ניתן לשאת בו את התינוק ב – 3 צורות נוחות: עם הפנים לכיוון ההורה, עם הפנים לכיוון ההליכה ועל הגב, כאשר השניים האחרונים מתאימים מגיל 4 חודשים ומעלה.
בשלב הנוכחי של מיכאל, כאשר הוא רק בן חודש אני נושאת אותו כאשר הברכיים שלו מקופלות כבתנוחה עוברית. מיותר לציין שהוא נרדם מיד ברגע שהוא עולה עליי עם המנשא. התנוחה הנ"ל מרגיעה אותו מאוד (כמו גם את רוב התינוקות בני גילו) ואני מוצאת את עצמי נושאת אותו במנשא לפעמים גם בתוך הבית, כשבא לי לעשות כמה דברים והוא בוכה ודורש את תשומת הלב שלי.

השימוש במנשא Tiny Hug מאוד קל ובתוך פחות מ – 30 שניות אני מרכיבה אותו עליי בבטחה ובנוחות מירבית. כמובן שאת הפעולה הזאת אני עושה לבד וללא כל צורך בעזרה ממישהו נוסף.

בשלב הראשון מניחים את המנשא על השידה ומשכיבים את הילד עם הפנים אליכם. את הרגליים שלו מכניסים בין הרצועות האפורות הגדולות:



לאחר מכן סוגרים מעליו את האבזם הצהוב:



ולצורך בטחון נוסף, סוגרים את התיקתקים הנוספים בחלק התחתון של המנשא, הממוקמים בשני הצדדים שלו:



לסיום, מרימים את הילד אליכם, כורכים סביב הצוואר את הרצועות הללו, סוגרים עם הקליפס ומהדקים לפי נוחותכם:



המנשא Tiny Hug מגיע בשני צבעים:



ומצורפת אליו חוברת הדרכה מפורטת, כולל סרטון ביוטיוב, המדגימים את כל שלבי הקשירה וכל אופציות הנשיאה השונות. 



לסיום, הייתי חייבת לצלם לכם קלוז אפ על ההדפס המתקתק של המנשא, בדמות קנגרואים קטנים ויפיפיים. אני נמסה!



ולסיום, וידאו עם הסברים על המנשא ואפשרויות השימוש בו, שווה לתת הצצה:



את המנשא Tiny Hug מבית "טייני לאב" ניתן למצוא ברשת חנויות שילב, במחיר מעולה של 499 שקלים.

יום נהדר,
שרונה.