יום שני, 8 בספטמבר 2014

משהו שחשוב לי שתדעו


ולמי שלא מכירה, מדובר באחת העגלות היותר יפות בשוק, עם מגוון צבעים מהמם והכי הכי חשוב, קיפול קל, מהיר וקומפקטי. על העגלה הזאת מתלבש גם סלקל של אותו המותג, ככה שמדובר בסט המושלם.
העגלות של אינגליזינה קיימות בשוק למעלה מ - 50 שנים כאשר שילב משווקת אותן אצלה בסניפי הרשת כ - 40 שנים.
לדגם טרילוג'י יש גם מהדורה מוגבלת ומשגעת של עגלה בריפוד ג'ינס ושווה לשים לב גם אליה.
רוב החברות שלי שילדו לאחרונה רכשו את העגלה הזאת בדיוק ואם להיות כנה גם אני כמעט קניתי אותה. למה רק כמעט? כי בסופו של דבר רכשתי עגלה שהייתה מעט זולה יותר וענתה גם היא על הצרכים שלי.
על כל פנים, עם המבצע הזה שנותן הנחה די היסטרית של 1000 שקלים, אין ספק שגם אני הייתי רוכשת היום את העגלה הנפלאה הזאת!

עוד על העגלה תוכלו לקרוא ולראות באתר של שילב:



שימו לב שהמבצע הוא לזמן מוגבל, אז אם אתן מתלבטות - שלא תהיה לכן התלבטות! שווה, שווה, שווה!