יום רביעי, 22 באוקטובר 2014

פעילות לקטנטנים

כדודה ותיקה הספקתי ללמוד את שמות כוכבי הילדים הן בקרב הקטנטנים והן בקרב הגדולים יותר. בתחום הפעוטות הבובה "לולי" היא אחת האהובות עליהם ורק לאחרונה גילית ש"לולי" היא לא רק בובה אלא ערוץ שלם לפעוטות וקטנטנים!
לרגל הצטרפותי למעגל האמהות, פתחתי את ערוצי הקטנטנים אצלי ב-"הוט" וגילית ש"לולי" הוא ערוץ מתוק עם תכנים "נקיים" ומאוד מתוקים, כאלה שהצליחו לסקרן גם את הבייבי שלי. למרות שאני משתדלת שלא לחשוף אותו כמעט לטלויזיה, אני מאוד משתדלת שאם הוא כבר רואה משהו שיהיה זה ערוץ המותאם לו, למרות שהוא עדיין באמת ממש קטן.  



במהלך חודש אוקטובר, רשת ניו פארם בשיתוף ערוץ לולי ומותג החיתולים בייביסיטר, מזמינה את לקוחותיה להנות ממופע באורך מלא של לולי (45 דקות), להצטלם עם הבובה האהובה בסניף ולזכות בפרסים ומתנות של לולי. המופע ינדוד בכ - 25 סניפי רשת ניו פארם וכדי לראות את מועדי הפעילות וכתובות הסניפים אפשר להכנס לאתר ניו פארם בלינק הזה וגם בדף הפייסבוק של הערוץ ושל ניו פארם בלינק הזה.
בימי הפעילות יהנו גם ההורים ממבצעים שווים ומיוחדים רק ליום זה הן בתחום התינוקות והן בתחום הקוסמטיקה. 



מתוך ההופעה בקניון צמרת G בתל ברוך צפון:



וזה לוח ההופעות של "לולי" בסניפי ניו פארם השונים:



אגב, מילה על חיתולי בייביסיטר:
בשהותי במלונית "בייבי שיבא" בתל השומר קיבלתי מארז התנסות קטן של חיתולי המותג. החיתולים במידה 2 ולכן חיכיתי איתם כחודשיים כדי שיתאימו לבני.
ההתנסות הייתה מעולה והחיתולים עברו בהצלחה את מבחן ה: קקי-פיפי.
אין ספק שמדובר בחיתולים המהווים מתחרים ראויים לשאר החברות המוכרות יותר בשוק ואני ללא ספק מתכננת לקנות חבילה שלמה של מותג החיתולים הנ"ל. 


לילה טוב,
שרונה.