יום שבת, 23 באוגוסט 2014

הקרמיה עם מוצרי "מורז צמחי מרפא"

אם יש משהו שמאוד אהבתי לעשות במהלך ההריון זה להתמרח בקרמים שונים. איכשהו מצאתי את עצמי בתשעת החודשים האלה מורחת ומתמרחת יותר מתמיד, החל מהפנים וכלה בשאר איברי הגוף. אני מודה שמאוד חששתי מ"מזכרות" שישארו לי על הגוף בתום ההריון כמו כתמי עור וסימני מתיחה. לכן, השקעתי (ואני עודני משקיעה!) הרבה זמן בתום המקלחת כדי לתת לגוף שלי את מקסימום הטיפול המניעתי שיעזור בשיקום העור.

לפני זמן מה, קיבלתי מארז מהודר עם מוצרי ההריון והלידה החדשים של מורז. בסדרה המבוססת על צמח המרפא פוליגונום יש 5 מוצרים: קרם להבהרת כתמי עור, קרם לכפות הרגליים, קרם גוף, קרם לסימני מתיחה וג'ל לפטמות.


כל המוצרים בסדרה נטולי פראבנים, ללא SLS, ללא גליקולים וללא מרכיבים ממקור פטרוכימי. הם פותחו בקפידה לאורך מספר שנים ומבוססים על פורמולות ייחודיות למותג.
כל מוצרי הסדרה מכילים חומרים פעילים טבעיים המבוססים על צמחי מרפא ושמנים טהורים, הידועים בתכונות ריפוי חזקות. הפוליגונום מרגיע, משקם ושומר על בריאות העור, נוגד דלקת, אנטי פטרייתי, אטי זיהומי ומזרז איחוי רקמות. צמח המרווה אנטי זיהומי, אנטי פטרייתי ואנטי אוקסידנטי חזק. ההדס אנטי בקטריאלי ומחטא. שמן נבט החיטה, שמן האבוקדו ושמן הסויה עשירים בפיטוסטרולים, חומצות שומן חיוניות וויטמינים מקבוצת A ו – E, המעשירים את העור בלחות, משפרים את האלסטיות של העור, מעכבי חמצון המגנים על רקמות העור מפני יובש, גירויים ופגעי עור. חומצה פיטית וויטמין C אשר יחדיו פועלים לפירוק המלנין וליצירת גוון עוד אחיד. חמאת שיאה, חמאת קקאו ושמן שקדים מתוקים עשירים בחומצות שומן המזינים את העור בלחות ותורמים לעור חלק ועדין.
או בקיצור: המוצרים מלאים במרכיבים טבעיים מעולים שיחדיו יצרו סדרה מושלמת לאישה ההרה.
את המוצרים ניתן לזהות בקלות על ידי האריזה הלבנה (בניגוד לאריזה בצבע ירוק/תכלת של המותג, המיועדת לקהלי יעד אחרים) בתוספת סימן עגול בצבע ורוד ובתוכו ציור של חסידה.

ונתחיל בסקירה:

קרם פוליגונום להבהרת כתמי עור – בעל ריח מעט קינמוני שנעלם מאוד מהר ונספג על הגוף במהירות. יש לו צבע חום-נחושתי והוא מבוסס על תערובת סינרגטית של 4 חומרים בעלי פעילות הבהרה העובדים על עיכוב יצירת מלנין חדש ופרוק מלנין קיים. אלה הם החומרים: ארבוטין (מבהיר את העור), חומצה קוג'ית (מעניק גוון אחיד לעור), חומצה פיטית (אנטי אוקסידנט), וויטמין C (אנטי אוקסידנט המפרק מלנין קיים).
את הקרם אני מורחת על הפס החום שנוצר לאורך הבטן וידוע כ"פס הריון" אצל רבות מההריוניות שיצא לי להכיר. כמות קטנה של חומר מספיקה לאותו הפס ואני מורחת אותו עד להספגה מלאה על העור.

מגיע בשפופרת של 50 מ"ל ומחירו: 119 שקלים.

קרם פוליגונום לכפות הרגליים – הקרם במרקם קרמי-צמיגי שנמס על כף הרגל ובעל ניחוח רוזמרין מרענן. יש לו צבע כתום-אפרסקי בהיר והוא נספג מהר ומשאיר את כפות הרגליים רכות למדי. אני סבלתי מבצקות ברגליים בסוף ההריון כאשר בימים האחרונים הבצקות גם לוו בכאב ובתחושת "כבדות". הקרם הצליח להרגיע לי את הכאב ואף הפחית במעט את הבצקתיות. הוא מיועד בדיוק לבעיה הזאת ומעניק טיפול מעמיק לכפות רגליים עייפות, נפוחות, יבשות וכואבות. החומרים הפעילים הצמחיים שבו הם חוחובה, חמאת שיאה ונבט החיטה, המרככים ומזינים את כף הרגל, מרגיעים, מעניקים לחות, מפחיתים נפיחויות, מפיגים תחושת "כבדות", משפרים את זרימת הדם ברגליים ופועלים לריכוך העור ולמניעת יובש וגירויים.

מגיע בשפופרת של 100 מ"ל ומחירו: 59 שקלים.  

קרם פוליגונום לגוף – גם הוא במרקם קרמי מעט צמיגי בצבע לבן, בעל ניחוח צמחי-אתרי נעים. כיף למרוח אותו כי הוא לא משאיר את העור שומני ונספג במהירות הבזק על העור. בעת ההריון ולאחר הלידה העור משנה את מרקמו ואת האלסטיות שלו ובעקבות זה עלולים להיווצר תופעות של יובש וגרד. הקרם הזה מבוסס על מיצוי צמח הפילוגונים ושמנים צמחיים טהורים המשפרים את האלסטיות של העור, מסייעים לשיקום רקמות העור ומגנים עליו מפני יובש, אדמומיות, סדקים וגירויים.

מגיע בשפופרת של 150 מ"ל ומחירו: 59 שקלים.

קרם פוליגונום למניעת סימני מתיחה – זהו הקרם החשוב ביותר מכל הקרמים בעייני. על השימוש בו אני מקפידה עד מאוד ואין יום שאני לא משתמשת בו. הוא במרקם קרמי ו"קשה" יחסית, עם ניחוח חמאתי עדין שמלחח מאוד את העור ומותיר אותו רווי ועם תחושת נעימות.
סימני המתיחה נוצרים בעקבות חולשה גנטית ברקמות החיבור, שינויים הורמונאליים ומתיחה מהירה של העור במהלך ההריון (או גם במהלך דיאטות) והם נפוצים במיוחד באזור הבטן, החזה, הירכיים והאגן. זאת התופעה שממנה אני גם הכי הכי חוששת.  
הקרם הזה מכיל קומפלקס של צמחי מרפא ושמנים טהורים כמו: חמאת שיאה, שמן נבט חיטה, אבוקדו וסויה, העשירים בריכוזים גבוהים של פיטוסטרולים, המגבירים את גמישות העור ומונעים את הופעת סימני המתיחה.
אני משתמשת בו בנדיבות בכל ערב (ולעיתים גם בשעות הבוקר).

מגיע בשפופרת בכמות של 150 מ"ל ומחירו: 99 שקלים.


אחרון חביב הוא קרם בונוס המיועד דווקא לעור התינוק:
קרם החתלה לתינוקות מתוך סדרת המוצרים הייעודית לתינוקות, על בסיס צמחים טבעיים ושמנים טהורים.
הוא במרקם סמיך ומעט שמנוני וכמעט שאין לו ריח. הקרם מבוסס על 75% תמצית צמח הפוליגונום, ויעיל בהגנה על עור התינוק מפני גירויים, זיהומים ויובש באזורים המחותלים. הוא מכיל שמן קוקוס, חוחובה וחמאת קקאו העשירים בויטמין E, המזינים, מרככים ושומרים על המרקם והלחות הטבעית של עור התינוק.

מגיע בכמות של 100 מ"ל ומחירו: 39 שקלים.


את כל מוצרי "מורז צמחי מרפא" ניתן להשיג ברשתות הפארם, בתי המרקחת ובתי הטבע החברים ברחבי הארץ. פרטים נוספים על מוצרי החברה ניתן לראות גם באתר: