יום רביעי, 6 באוגוסט 2014

איט מאסט בי לאב, טייני לאב

כנראה שאין הורה בארץ שלא מכיר את הצעצועים של טייני לאב. מסתבר שגם אני, שניות לפני שהופכת בעצמי לאמא, מכירה כבר שנים את צעצועי המותג שנוסד כמה שנים אחרי שנולדתי. האחיינים שלי גדלו עם הצעצועים האלה, ובתקופות שעוד עשיתי עליהם בייביסיטר (והרבה!) הייתי מוצאת את עצמי מהופנטת לאותם חלקים צבעוניים, מרשרשים ונעים. כן כן, צעצועי ילדים ללא ספק יכולים לרתק גם מבוגרים.
לאחרונה חברה טייני לאב למחלקה לעיצוב תעשייתי במכון הטכנולוגי בחולון – HIT לשיתוף פעולה שבמסגרתו התקיים קורס שנתי לסטודנטים בשנה ג', בהנחיית בכירי טייני לאב ובליווי צמוד של צוות המעצבים של החברה. בסוף הקורס, הוגשו עבודות יצירתיות שמביאות הסתכלות רעננה על שוק משחקי ואביזרי ההתפתחות לתינוקות.
היצירתיות חגגה והרעיונות היו יפים במיוחד אבל רק 3 עבודות נבחרו במקומות הראשונים.

במקום ה - 1:
Tiny Pop של נעה גור שיצרה שמיכה המשלבת אלמנטים מעולם הפופ-אפ, שמאפשרת מעבר מדו מימד לתלת מימד באמצעות קיפול ופתיחת השמיכה. האלמנטים שנפתחים יוצרים עולם משחק תלת מימדי עבור התינוק שניתן לשלב בו צעצועים ומשחקים שונים. שמיכת הפעילות מיועדת לגילאי 0-24 חודשים.



במקום ה – 2:
Tiny Spheres של טל קוינטנר שיצרה צעצוע התפתחותי ייחודי המבוסס על מגנטים היוצרים תנועה של סיבה ותוצאה. המוצא מאפשר להורה לקחת חלק במשחק, להתרגש עם התינוק, להפיח חיים בכיפות ובדמויות שבתוכו ותוך כדי גם לספר סיפור וללמד את הילד על היחסים השונים שבטבע באמצעות כוחות המשיכה המגנטיים. המשחק מפתח את המוטוריקה העדינה, היצירתיות והקורדינציה.



במקום ה – 3:
Tiny Space של עדי אשכנזי שיצרה מתחם דינמי לתינוקות בעל 3 מצבים, אשר מתאים את עצמו לצרכי התינוק בהתאם לגילו ומהווה מרחב משחקי לתינוק. ניתן להשתמש בו מגיל 0 כמתחם אינטימי לתינוק ועד לגיל שנה ומעלה כמזרון פעילות המתאים גם לבילוי בחוץ.



שתיים מהעבודות הושקו כשני מוצרים חדשים הנמכרים בימים אלו בחנויות רשת שילב. בנוסף, בעקבות שיתוף הפעולה, שילבה חברת טייני לאב שלושה מעצבים צעירים בוגרי המכון הטכנולוגי, לצוות המעצבים של החברה ולסיום, חלק מהעבודות הנבחרות אף יוצגו בתערוכה בינלאומית בגרמניה בספטמבר הקרוב, כבוד!
והנה תמונות נוספות של עבודות שנוצרו במסגרת שיתוף הפעולה:



את מוצרי טייני לאב תוכלו למצוא ברשת חנויות שילב, ובחנויות התינוקות והמשחקים הנבחרות ברחבי הארץ. 


יום נפלא וצבעוני לכולם,
שרונה.