יום ראשון, 31 באוגוסט 2014

מתנות שימושיות מבית פיליפס AVENT

הוא עדיין קטן אבל החלטתי לתת לו מוצץ כי אני יודעת שזה מרגיע תינוקות. הוא עדיין לא התרגל לגמרי לרעיון, אבל אני בעד להרגיל כי אני יודעת שזה ישתלם לי בהמשך הדרך. 
שתי מתנות כיפיות ושימושיות שקיבלתי ממש לא מזמן הן מוצצים ובקבוק האכלה של מותג התינוקות פיליפס AVENT.

זוג המוצצים במארז המתוק הם מתוך קולקציה חדשה ואופנתית של מוצצים במגוון צבעים, איורים ועיטורים העונה לשם – Fashion Soothers. הצמד שלי מיועד לגילאי 0-6 חודשים, ותוכלו למצוא גם כאלה המיועדים לגילאי 6-18 חודשים.
המוצצים שלי מעוטרים בדינוזאורים אבל יש בסדרה גם ציורים של ציפורנים, מכוניות, כבשים ועוד.
המוצצים האלה הינם אורתודנטיים, שטוחים, דו כיווניים ומעודדים התפתחות טבעית של הפה והלסת והכי חשוב זה לדעת שהמוצצים האלה אינם מכילים ביספינול A.
כל אחד מהמוצצים מגיע עם מכסה מגן וניתן לסטריליזציה.  



הבקבוק המתוק הזה הוא מסדרת הבקבוקים הצבעוניים החדשה בנפח של 125 מ"ל ו – 330 מ"ל (הספציפי שלי הוא 330 מ"ל).
הם אינם מכילים ביספינול A ומגיעים בנוסף גם בצבע ורוד. יש בבקבוק מערכת שסתומים שהוכחה קלינית כמפחיתה כאבי בטן (ושמעתי שיש הרבה כאלה לתינוקות הרכים) ומסייעת להרגעת התינוק בעיקר בשעות הלילה. הפטמה שלה בעלת 3 שלבים המיועדת גם להאכלה של מזון סמיך וניתן להשתמש בבקבוק הספציפי הזה החל מגיל 3 חודשים ומעלה.



כמובן שלכל המוצרים של פיליפס AVENT יש תו תקן של מכון התקנים הישראלי (משהו שגיליתי שחשוב לבדוק אותו בכל הקשור למוצרי תינוקות, כולל בריהוט לחדר שלו) וכל המוצרים מיוצרים בסטנדרטים קפדניים במיוחד.

מחיר הבקבוק בכל הנפחים: 44.90 שקלים.
מחיר מארז 2 מוצצים: 54.90 שקלים.


ואפרופו המוצצים של פיליפס AVENT, ישנה פעילות מקסימה באתר שלהם שבה כל אמא מוזמנת לעצב את המוצץ המושלם לבייבי שלה, כאשר העיצוב המנצח יהפוך למוצץ אמיתי שיימכר ברחבי הארץ במהדורה בלעדית בישראל ויזכה את האמא המעצבת במוצרי המותג לשנה שלמה!
על מנת לאפשר להורים לקחת חלק בתהליך, פיתחה החברה אתר ייעודי וידידותי למשתמש הזמין בכתובת האינטרנט: 


כל גולש או גולשת יוכלו לבחור ממבחר צבעים עליזים ולשנות את צבע גוף המוצץ, הידית והכפתור שבמרכז המוצץ . כמו כן יוכלו לקשט את הכפתור במגוון אייקונים ודמויות אותם יוכלו למקם, לסובב ולשנות את גודלם ואף להוסיף את תמונת ילדיהם שתופיע אף היא על המוצץ!

את מוצרי פיליפס AVENT ניתן להשיג ברשתות הפארם ובחנויות התינוקות המובחרות.