יום שלישי, 24 במרץ 2020

דנסיטי קידס - כי בתקופה הזאת הכי חשוב לשמור על היקרים לך מכל

אני סמוכה ובטוחה שיש כאן עוד אמהות כמוני שהמצב הנוכחי מכניס אותן לחרדות גדולות על היקרים להן מכל. שני הילדים היקרים שלי ואני נמצאים בתקופה זו בבית, ומבחינתי זו הזדמנות מבורכת להקפיד יותר על השגרה שלהם ולהקפיד הרבה יותר בגזרת האוכל שלהם ובגזרת התוספים אותם הם נוטלים. אביגיל בת השנתיים וחצי מקבלת דובוני ויטמין C ומיכאל בן החמש וחצי, נוטל אבקת סידן של דנסיטי קידס, שהוא מוצר חדש שיצא לשוק ממש בשבועות האחרונים.  


אני נוטלת סידן אמורפי כבר כמה חודשים טובים ומאוד מרוצה מההשפעה שלו על הגוף שלי, ושמחתי לגלות שכעת אותו סידן אמורפי למבוגרים מגיע גם בגרסא קלה לבליעה, המיועדת לילדים. התוסף שמגיע באבקה, בעל טעם מתקתק של תפוז (מיכאל משתגע על הטעם ואומר שזה כמו אבקה של סוכריות), והוא פותח בטכנולוגית "ננו" המתקדמת, המאפשרת פיתוח תוסף המבוסס על חלקיקים בגודל זעיר, המסיסים פי 120 מתוספים מוכרים אחרים. החברה הישראלית "אמורפיקל" אחראית לפיתוח המוצר, והיא למעשה החברה הראשונה בעולם המפתחת ומייצרת מינרל סידן אמורפי כתוסף.

התוסף המיועד לגילאי 4-8 עוזר לשמור על צבירת מסת העצם ובנית שלד ומפרקים חזקים יותר, מסייע בחיזוק וצמיחה של השיניים, בפעילות תקינה של הלב, מערכת העצבים וקרישת הדם, ובחיזוק המערכת החיסונית. אני נותנת למיכאל שלי את התוסף פעמיים ביום, כאשר כל שקית מכילה כמות של 150 מ"ג.
אני מאושרת לראות אותו בולע את האבקה, גם כי הוא נהנה כל כך לקחת את התוסף וגם כי אני יודעת שהוא מקבל את כל מה שהגוף זקוק לו ושהתוסף מסייע לו לבריאות תקינה באופן ישיר ומיידי. 


בקופסא של דנסיטי קידס תמצאו כמות של 60 שקיות, המוצר הוא פרווה וכשר וניתן למצוא אותו ברשתות הפארם, בבתי המרקחת ובבתי הטבע במחיר של 169 שקלים לקופסא. 

שמרו על עצמכם והרבה בריאות,
שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)