יום רביעי, 21 באוגוסט 2019

אביזרי קיץ שמחים שיקררו לכם את הקיץ

את כל חגיגות הקיץ שלכם, תוכלו לשדרג עם המון חן וסטייל תודות לקולקציית הקיץ של פעמית סטור. הרשת מציעה מגוון רחב של פריטים שמתאימים לבילוי עם חברים בחוף הים, אירוח קייצי בבית, מסיבות בנות ועוד. 
כל האלמנטים הקיציים שאתם רק יכולים להעלות בדעתכם כלולים בקולקציה, החל ממטריות מיניאטוריות, שרשראות דגלים, בקבוקים מעוצבים, בלונים וכו'.
בשבת האחרונה חגגנו יום הולדת לשני ילדיי והקונספט הקייצי שנבחר היה בנושא גלידה:


כדי לתכנן מסיבה קיצית מדויקת ומושלמת כדאי להצמד לכמה טיפים שלי:

1. בחרו קונספט והגדירו מראש פלטת צבעים.
2. חשבו את כמות האורחים, גם ילדים וגם מבוגרים.
3. חשבו על איזה מזון תרצו להגיש באירוע, גם לילדים וגם למבוגרים וערכו רשימה מפורטת של כל המצרכים שתצטרכו בעבור המנות.
4. חשבו באיזה כלים תרצו להגיש כל אחת מהמנות ואם תרצו להגדיל ראש שרטטו לכם שרטוט כללי של השולחן, המזון שעליו והצבעים שבחרתם כדי לראות אם הכל מתחבר לכם כמו שדמיינתם בראש.
5. גשו לחנות לציוד חד פעמי אחת גדולה, כזו שאתם יודעים שהמחירים בה משתלמים ורכשו בה כל מה שאתם יכולים. במידה ולא מצאתם בה כל מה שאתם צריכים, רק אז גשו להשלמות בחנויות קטנות יותר ליד הבית. ככה תוכלו לחסוך עשרות שקלים. 

שולחן יום ההולדת הגדוש והעמוס היה הפתעה עבור הילדים וכל מי שהגיע לחגיגה הופתע מאוד מהשולחן. מיותר לציין שבסוף החגיגות לא נותר זכר לא לממתקים ולא לשתיה שהנחתי על השולחן, וכמובן שתכנון נכון מראש של כל האירוע, עזר לי לדייק בכמויות ולקלוע לטעם כל האורחים.


את הפריטים שעל שולחן יום ההולדת שלי תוכלו למצוא ברשת "פעמית סטור", יחד עם עוד שלל נוסף של מוצרי קיץ נהדרים שהרשת מציעה.

טווח המחירים למוצרי קיץ לדוגמא: כוס עם קש: 10.90 שקלים, דלי לים: 7.90 שקלים, בקבוק גדול: 10.90 שקלים, בקבוק קטן: 6.90 שקלים, קרחונים מפלסטיק: 12.90 שקלים. 

לרשת פעמית סטור יש גם אתר שממנו ניתן להזמין את המוצרים, אולם לרגל שדרוג האתר, לא ניתן לבצע כרגע הזמנות ממנו. את רשימת הסניפים המלאה כן תוכלו לראות באתר, ממש כאן: 


שיהיה בשמחות!
שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)