יום שלישי, 25 ביוני 2019

חיתולי פמפרס החדשים

אני לא נוהגת להתחיל את הפוסטים שלי בסיסמאות, אבל הפעם אחרוג ממנהגי כי פמפרס זה חיתול שלא מחליפים. ממרום שני ילדים (הקטנה עדיין בחיתולים), אני יודעת להגיד היום שפמפרס הוא החיתול הכי טוב שיש בשוק. 


לאחרונה ניסיתי על אביגיל שלי בת השנתיים את החיתול החדש שמגיע במספר שדרוגים מעניינים.
הראשון ביניהם הוא נושא הרכות, תודות לשכבה הפנימית החדשה בדוגמת לבבות חדשה וייחודית, המעניק לעור התינוק תחושה רכה כנוצה ובמקביל מרחיקה מעור התינוק רטיבות ולכלוך.


החדשנות הזו גם זיכתה את החיתול בהמלצה של ארגון בריאות העור המוביל בעולם (Skin Health Aliance). 

חידוש נוסף של החיתול הוא המחוון הייחודי שמסייע להורים לדעת מתי כדי לעבור מידה. כאשר הסוגר של החיתול לא מגיע לספרה הגדולה ביותר (3), מומלץ לעבור מידה.


לכל חיתול בכל המידות יש מד רטיבות המסייע להורים לדעת מתי החיתול מלא וכדאי להחליפו, הוא בעל צדדים רכים וגמישים ששומרים על החיתול במקומו על ידי התגמשות עם כל תנועה של התינוק, והאיורים הגרפיים החדשים שמוטבעים על החיתולים פשוט שובי לב. 


החיתולים מגנים באופן מושלם על אביגיל שלי, אין בריחות או נזילות, החיתול מחזיק היטב גם את כל שעות הלילה והוא דק יחסית וכמעט אינו מורגש מתחת לבגדים של אביגיל. 

שימו לב שבמידות 1 ו - 2 כמות החיתולים גדלה 20%-25% ככה שהרכישה של פמפרס החדשים משתלמת אף עוד יותר.

אני מזמינה את הפמפרס שלי דרך האתר של שופרסל און ליין, אך ניתן להשיג את חיתולי פמפרס בכל רשתות השיווק והמזון.


נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)