יום ראשון, 12 במאי 2019

קולקציית קיץ 2019 של קיווי קידס

קולקציית קיץ 2019 של מותג הילדים קיווי קידס היא המרענן הרשמי של הקיץ. בתקופה כזו שיש תחרות גדולה בין מותגי אופנת הילדים, הן מבחינת המגוון, העיצובים והאיכות והן מבחינת המחיר, כיף שיש רשת מקומית שמעניקה את כל הנ"ל, תחת קורת גג אחת, כל עונה מחדש. 

גם העונה, הקולקציה משלבת את הטרנדים הבולטים בעולם האופנה, עם מגוון רחב של מידות בדגמים, החל מ - NB ועד למידה 16 - לילדים המתבגרים, שכוללים ג'ינסים, חולצות, מכנסיים, אוברולים ועוד. הקולקצייה מחולקת לשלוש קטגוריות: Fun House, Secret Garden ו - Tiki Island.

Fun House - קולקציה ששואבת השראה מעולם הפופ והעולם האורבני, בצבעוניות שולטת של שחור ולבן, ירוק זוהר וצבעי יסוד. בקולקציית הבנים שלה תמצאו דפוסים בתלת מימד, פייאטים מתחלפים, ג'ינסים עם שטיפות וקרעים, קומופלאג' וחולצות טי שרט עם הדפסים מעולם הגיימינג ועוד. בקולקציית הבנות שלה תמצאו פריטים בצבעוניות של גלידה בפריטים כמו שמלות בגזרות שונות, ג'ינסים שטופים בגזרות מגוונות, פרנזים צבעוניים, פאייטים צבעוניים ועוד.   

Secret Garden - קולקציה חגיגית בצבעוניות רכה ופסטלית עם גוונים שולטים של לבן, תכלת, קאמל, נייבי, אקווה, תכלת בהיר, דפוסים פרחים, אפרסק וגווני ורוד שונים. בקולקציית הבנים שלה תמצאו חולצות מכופתרות מבדים קלילים ודקים, מכנסיים וג'ינסים קצרים, חולצות פולו ועוד. בקולקציית הבנות שלה תמצאו פריטים משולבים בבדי קרפ, סאטן, פאייטים, תחרות וטול עם ג'קטים אופנתיים מג'ינס, ג'ינסים בשטיפות בהירות ועדינות, חולצות ושמלות מבדי תחרה רומנטיים ועוד. בקולקציית הבייבי שלה תמצאו פריטים בצבעוניות של נייבי, כחול בהיר, אדום ולבן עם אוברולים עדינים, חולצות מכופתרות, מכנסי אריג וג'ינסים שטופים.

Tiki Island -  קולקציה בהשראת חופשה טרופית בצבעים קייצים ומרעננים של בננה, טורקיז בהיר, כחול וורוד קורל עם פריטים כמו ג'ינסים שטופים, מכנסיים קצרים, שלייקעס, חולצות פולו, חולצות טי שרט בגרפיקות של דקלים, קקטוסים ופרחים, במחלקת הבנים. במחלקת הבנות תמצאו פריטים פרחוניים המאופיינים בצבעוניות טרופית ופסטלית, עם הרבה ג'ינסים שטופים, מכנסיים קצרים בצבעים קיצים ועוד.


קולקציות נוספות הן קולקצית הברית/ה - קולקציה מעודנת ומגוונת המשלבת סטים תואמים לרך הנולד, חליפות במספר חלקים ובצבעוניות רכה ונעימה וקולקציית האקססוריז, עם מארזי תחתונים וגרביים של המותג, בגדי ים ועוד. 

לאביגיל שלי, בת השנה ותשעה חודשים, רכשתי 9 פריטים מהקולקציה החדשה בסכום של 250 שקלים. בתוך הרכישה הזאת נכללים גם בגד ים שלם ומתוק עם דמותה של מיני מאוס המתנוססת עליה, 2 אוברולים, שמלות, חולצות, חליפות לגן ועוד. אלה הם חלק מהבגדים החדשים של אביגיל, מתוך הקולקציה החדשה של קיווי:


מילה טובה על השירות של המוכרות בכל הסניפים של קיווי קידס בהם הייתי (והייתי במספר כאלה באיזור המרכז), תמיד שירותיות, תמיד אוהבות לעזור, תמיד מכוונות! ובנוסף, המגוון בחנויות באמת עצום שלפעמים זה מבלבל, אבל בקטע טוב. תמיד יש מבצע כלשהו על חלק מהקולקציה, ופריטי הגן לרוב מוצעים במחיר של 3 פריטים ב - 100 שקלים. על אף החנויות העמוסות, הן תמיד יהיו מסודרות ויהיה ניתן למצוא את המידות המתאימות. 
אני מודה שבכל תחילת עונה אני פשוט מחכה להגיע לקיווי קידס ולרכוש לילדים פריטים לעונה הקרבה, כי חוויית הקניה שם היא בין הטובות מבין רשתות בגדי הילדים בארץ. הנה התמונות שצילמתי בסניף קניון איילון שבו הייתי ממש לפני שבוע, כדי שתבינו גם אתם למה בדיוק אני מתכוונת: 


טווח המחירים:
מכנסיים החל מ - 19.90 ש"ח
חצאיות החל מ - 24.90 ש"ח
חולצות החל מ - 19.90 ש"ח
שמלות החל מ - 29.90 ש"ח

את כל הפריטים מקולקצית קיץ 2019 ניתן להשיג בסניפי רשת קיווי, בפריסה ארצית של 100 סניפים. לאיתור הסניף הקרוב אליך ניתן להכנס לאתר החברה:


נשיקות,
שרונה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)