יום שני, 29 באפריל 2019

מארז טיפוח לרך הנולד מבית GLYSOMED

את המוצרים של GLYSOMED (גליסומד) הכרתי ממש לאחרונה, בזכות מארז טיפוח נהדר שהגיע אליי לסקירה. לאביגיל שלי, בת השנה ותשעה חודשים, יש עור רגיש במיוחד, דבר שלא נתקלתי בו עם בני הבכור מיכאל. שמחתי לקבל לידי שלישיית מוצרים במארז מהודר הכולל בתוכו: קרם גוף, קרם החתלה, תחליב רחצה לגוף ולשיער ומגבת פנים לתינוק, מבית המותג הגרמני האיכותי, ולגלות שאפשר גם אחרת. 

מחיר המארז: 179 שקלים

חסל מוצרי טיפוח אגרסיביים לעור, וברוכים הבאים מוצרים עדינים, בעלי ניחוח משכר, עשירים בקמומיל, שמן שקדים ושמן חמניות. 

קרם ההחתלה, פותח במיוחד לעורו העדין של התינוק והוא מתאים לשימוש החל מהיום הראשון של הולד. יש בו חומרים פעילים כמו פנתנול, זינק אוקסיד וכמו גם החומרים שהזכרתי בפסקה מעל, כאשר תרכובת זו כולה בעלת אפקט מרגיע למניעת גירויים בעור, ויחדיו הם בונים מעין חומת הגנה יעילה על העור באזור החיתול, ובכך מונעים גירוי ואודם. 


קרם הגוף מתאים גם הוא לשימוש מהיום הראשון והוא הטיפול האידיאלי והמפנק ביותר לעורו של תינוקכם. גם הוא מכיל בתוכו פנתנול, שמן שקדים וקמומיל טבעי המרגיעים את העור ומעניקים לקרם ריח ייחודי ומשכר. הקרם נמשח על העור בקלות, נספג בו היטב ואני כל כך אוהבת אותו שאימצתי אותו גם לשימוש על העור שלי. 


והדובדבן שבקצפת מבחינתי הוא תחליב הרחצה שמשמש גם כשמפו לתינוק, שהוא כל כך עדין ונעים על העור שגם אותו היה לי חבל לפספס וגם הוא נכנס לארסנל הטיפוח שלי (וגם של אביגיל כמובן). תמצאו בתוכו מרכיבים זהים לאלה של קרם הגוף ומשחת ההחתלה, וגם הוא מתאים לשימוש מהיום הראשון של התינוק ובאופן יומיומי. 


כל המוצרים אוגדו למארז מקסים, הכולל בתוכו גם מגבת כאמור, והוא מתנה נהדרת ליולדת כשבא לכן לחשוב על מתנה סופר שימושית אך גם קצת אחרת. המוצרים כולם רלוונטיים החל מהיום הראשון, מה שמהווה להם יתרון ברור, כמו גם העובדה שתוכלו למצוא אותם בנקודות מכירה מאוד מובחרות (ושוות, יש לציין!) אותם תוכלו לראות באתר החברה ממש כאן:


או שפשוט תזמינו מהאתר שמבצע משלוחים עם מוצרים בודדים, או מארזים משגעים נוספים במחירים משתלמים ביותר (ויש גם מתנה ברכישה מעל 149 שקלים באתר).

תהנו!
שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)