יום חמישי, 10 במאי 2018

על מה כל הבייבי באזז?!?!?!

בשבוע שעבר ירדנו לגינת השעשועים הקרובה לביתנו. מזג האויר היה נעים למדי, כל החברים מהגן של בני הבכור התאספו יחדיו, ויכולתי לשבת על הספסל הסמוך ולנוח בכיף בזמן שהילדים שיחקו להם יחדיו, עד ש...
הוא חזר אליי בוכה, מעט לחוץ, מצביע לי על הקרסול ומתחיל לגרד. שיט! מלמלתי לעצמי מתחת לשפתיים, ונזכרתי ששכחתי למרוח אותו לפני שיצאנו החוצה, ב"בייבי - באז רול און", המוצר הקבוע שלנו מזה קיץ שני, להרחקה ומניעה של מעופפים עוקצים למיניהם. 


הרטבתי לו את האזור בכדי להקל עליו מעט, אך הבכי הפך להיות קורע לב עד שנאלצנו לחזור הביתה. 
במזל, קיבלתי הביתה ימים ספורים לפני המקרה, את האפטר ג'ל החדש מאותה סדרה נפלאה של טפטפים בייבי באז, ומרחתי לו את זה על העור בנסיון להקל עליו. 


הפלא ופלא, הילד הפסיק לבכות ואני תהיתי ביני לבין עצמי אם מדובר באפקט פלסבו או שהמוצר באמת עובד. בסוף אותו ערב רווי בכי, קלטתי שגם אני מתחילה להתגרד, ובדומה לבן שלי, גם אצלי עקיצות יתוש הופכות להיות מוקד לנפיחות, לכאב ולגרד. הנחתי טיפה מהג'ל על העקיצה והבנתי שמעתה ואילך, גם את הג'ל החדש אני מכניסה קבוע לתיק, לכל מקרה שלא יהיה... כי האזור נרגע והפסיק להיות מגרד ומציק!


תכירו את הסדרה במלואה, הכוללת 4 מוצרים וביניהם גם "בייבי - באז מגבונים" ו - "בייבי - באז שמנים ארומטיים", שגם הם שני מוצרים שנמצאים קבוע לצד מיטתו של בני מזה קיץ שני. בכל ערב, הוא לוקח לבד את בקבוקון השמן ומטפטף לבד על קצה הסדין כמה טיפות לפני השינה. הוא כבר יודע שהשמן הזה מרחיק ממנו יתושים בלילה ושמדובר בנוסחה מנצחת ללילה שקט ורגוע עד כמה שניתן.


המגבונים שמונחים במגירה, הם מוצר נוסף שהוא יודע לבקש לבד ולקחת לעצמו כשמשהו מגרד או מציק לו. 


כל המוצרים בסדרת "טפטפים בייבי באזז" מבית כצט מותרים לשימוש בתינוקות מגיל שלושה ומעלה ככה שגם על ביתי הקטנה אני מורחת בכל יציאה מהבית. כל המוצרים (למעט האפטר ג'ל) מכילים תערובת ייחודיות של שמנים טבעיים, כמו שמן ציטרונלה, שמן עשב לימון ושמן גרבניום, והם מועשרים באלוורה ואלנטואין. האפטר ג'ל מכיל את תמצית צמח הקמומיל הידוע כמרגיע את העור וציטרונלה.


מדובר בסדרה שהיא חובה בכל בית שיש בו ילדים או מבוגרים שרגישים לעקיצות. שימוש במוצרי המנע כמו הרול און ותערובת השמנים, תייעל את הקיץ ותהפוך אותו להרבה יותר נעים. אבל אם כבר נעקצתם וכלום לא עוזר, האפטר ג'ל והמגבונים יקלו עליכם מאוד ככה שתוכלו לחזור להנות מהקיץ ללא כל הפרעות מיותרות. 

מחיר מומלץ לצרכן: 19.90 - 32.90 שקלים, ניתן להשיג ברשתות הפארם ובבתי המרקחת הפרטיים ללא מרשם רופא. 

נשיקות ושיהיה קיץ נטול עקיצות וגירודים,
שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)