יום שני, 12 במרץ 2018

קולקציית אביב - קיץ 2018 למותג בגדי הילדים KIWI

ובכן רבותיי, חידה:

מה המשותף לכל הפריטים שבתמונה?


הם יפים, נכון.
העיצובים מתוקים לאללה, נכון.
הם איכותיים, גם נכון.
והם כולם של הילדים שלי. בעיקר של מיכאל למען האמת (כי את הקטנה פינקתי "רק" בפריט אחד, לעת עתה).

ויש עוד 3 פריטים שלא מופיעים בתמונות - חולצת טריקו לבנה עם הדפסי מוסיקה מגניבים, חולצת טריקו ירוקה עם הדפס של אופנוע, וזוג מכנסי טריקו בצבע מרנגו.

סה"כ: 8 פריטים יפיפיים מקולקציית אביב-קיץ 2018 החדשה של מותג בגדי הילדים KIWI. ורוצים עוד חידה? קבלו!

כמה עלתה כל הרכישה? 
לזה כבר באמת קשה להאמין, אבל מדובר ב - 250 שקלים בלבד. אז איך זה יכול להיות? שתדעו לכן שלמותג KIWI יש המון מבצעים, תמיד, ולא רק בסוף עונה, אלא גם על הקולקציות החדשות, בתחילת העונה, וזה הופך את הרכישות שם למשתלמות ביותר.

בקולקציה החדשה של KIWI תמצאו 3 קטגוריות: Tunic, Tropicana ו - Slow, המשלבות בתוכן את הטרנדים הבולטים של עולם האופנה הבוגר. הקולקציה נותנת מענה ממידת NB ועד למידה 16 - גם לילדים הבוגרים יותר. 


מנסיון של מספר שנים עם בגדי המותג, אני יכולה לספר שההדפסים עמידים למכונת כביסה ולמייבש כביסה ולא מתקלפים כמו שקורה לא אחת עם חולצות מודפסות, מכנסי הבד והג'ינס מאוד איכותיים ונראים מעולה גם בתום שתי עונות ובגדי התינוקות מתוקים כל כך שקשה לעמוד בפיתוי!

אגב, אם אני צריכה לבחור פריט אחד, הכי מוצלח לטעמי, מתוך הקולקציה החדשה, זאת תהיה חולצת הטריקו בהדפס הסמיילי שפשוט גורמת לי לחייך בכל פעם שאני מסתכלת על הבן שלי לובש אותה.

טווח המחירים בקולקציה (לפני הנחות):
מכנסיים: 19.90 - 119.90 שקלים.
שורטס: 39.90 - 99.90 שקלים.
חולצות: 19.90 - 99.90 שקלים.
שמלות: 29.90 - 129.90 שקלים.

הסניפים של KIWI בפריסה ארצית של כ - 80 סניפים, אותם תוכלו למצוא באתר החברה, יחד עם כל פריטי הקולקציה ומחיריהם - www.kiwi-kids.co.il

נשיקות,
שרונה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)