יום ראשון, 25 במרץ 2018

יקב 1848 / 170 שנה של חגיגת יין

בשנים האחרונות האהבה הגדולה שלי ליין אדום התגלתה במלוא תפארתה. אם הייתם שואלים אותי לפני כ - 5 שנים מה אעדיף לשתות בזמן הארוחה, זה תמיד היה נע בין מיץ תפוזים לקאווה או משקה מבעבע אחר. כנראה שהגיל עושה את שלו וכך גם החיך הפרטי שלי קפץ בכמה שנים, וגיליתי לראשונה את תשוקתי למשקה האדום, העשיר והמפנק הזה.


יקב 1848, היקב שזכה ממש לאחרונה כיקב הבוטיק הטוב ביותר בישראל, השיק את סדרת היינות החדשה שלו - "דור 6", סדרה הפונה אל צרכני היין מזווית קצת אחרת. הסדרה יצאה לדרך לאחר עבודה ארוכה של מספר שנים בשיתוף פעולה עם סטודנטים של "הבצפר" (בית הספר למקצועות הפרסום) והבנה של עולם היין, יחד עם למידה על שינויים דרמטיים עולמיים בתחום הצרכנות בכלל וצרכנות היין בפרט. בקונספט החדש שנוצר הותאמו בלנדים חדשים המתאימים בדיוק לסוג ואופי האירוע: יין למסיבה (Party Time), יין לאירוע משפחתי (Family Events) ויין לערב רומנטי (For Two). 


יין הקברנה - שיראז שבתמונה, נוצר בהשראת האהבה והמסורת לעשיית יין לתפארת דורות המשפחה ביקב. בבלנד שכולו איזון מושלם המחבר בין כל אוהבי היין, צעירים ובוגרים כאחד. התרשמות היינן: יין המשלב שני זנים אציליים, עשיר בטעמים וניחוחות המתמזגים בהרמוניה לכדי יצירת מופת. מתאים לאירוע משפחתי בו נפגשים דורות של אוהב יין - אניני טעם שמבחינים בדקויות, מביני עניין שמזהים השקעה וצעירים שגדלו לעולם שמעריך איכות ולוגם אותה בתשומת לב. 


יין הסירה - ארגמן, בבלנד עוצמתי שהותאם במיוחד עבור האירוע החברתי הבא שלכם. הוא מתאים למסיבה בשעות הערב, פיקניק ספונטני בשעות הצהריים או כמתנת יום הולדת לקרובים ביותר. התרשמות היינן: יין עוצמתי, בעל גוון ארגמני חזק ומשופע בטעמים עזים ומתובלים. מתאים למסיבה חגיגית ומלאת ניחוחות מפתיעים, כמו גם למפגש חברתי מהנה שמשתתפיו יוצאים למסע אל מחוזות חדשים מלאי דמיון. יין שלא ישאיר אף אחד אדיש. 


בקבוקי היין מתהדרים בלוגו המותג ובספרה 6, כשם הסדרה החדשה. הם מגיעים בכמות של 750 מ"ל והם מתנה יוקרתית ומושלמת עבור כל מי שמתחשק לכם להעניק לו מתנה איכותית וטעימה לרגל החג ובכלל. 

על היקב: יקב 1848 הינו יקב עם מסורת עשירה של גידול וטיפוח כרמים מובחרים, המתפרסים מרמת הגולן, הגליל והרי יהודה. יצחק קלינא שור פתח את היקב הראשון בארץ ישראל, במרתף הצמוד לכותל המערבי. יינות היקב האיכותיים זכו למוניטין בקרב הקהילה היהודית של אותה תקופה ונמכרו מבית לבית. במהלך שמונה דורות מאז יסודו, המשיך יקב 1848 לצמוח ולזכות בהכרה באיכות יינותיו, עבר מספר משכנים, אך המשיך לשמור על מסורת ייצור היין כדרך חיים. 

מחיר כל בקבוק: 99 שקלים, בחנויות היין בלבד. 

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)