יום שני, 11 בספטמבר 2017

חדש מד"ר פישר

ד"ר פישר, מותג הטיפוח האהוב לילדים השיק לאחרונה שתי סדרות חדשות המיועדות לקטנטנים שלכם. 
הסדרה הראשונה היא סדרת Kamil Blue Nature המיועדת לטיפול בעור התינוק ומבוססת על 97% רכיבים ממקור טבעי, המיועד לשימוש יומיומי ולכל סוגי העור.
בסדרת הפרימיום החדשה תמצאו שלושה תכשירים מתקדמים לטיפול ולרחצת התינוק מכף רגל ועד ראש:

1. אל סבון ושמפו בתכשיר אחד ללא דמעות.
2. קרם גוף עם לחות של עד 24 שעות.
3. משחת החתלה המכילה בתוכה Zinc Oxide המגן על העור ויעיל במיוחד בטיפול בתפרחת חיתולים ובהרגעת העור. 


למוצרים יש ניחוח עדין ונעים ונעים להשתמש בהם על עור התינוק. כל הסדרה נטולת פראבנים, צבעים סינטטיים, SLS ו - SLES, לנולין, סיליקונים, שמנים מינרלים, סולפאטים, TEA, DEA, MEA, וזלין ומרכיבים מהחי. מה שכן תוכלו למצוא בהם זה שמן זית ושמן שקדים 100% אורגניים, תמצית פרח הבלו דייזי, תמצית קלנדולה, אצת דונליאלה וויטמין E. 

מחירים: משחת החתלה 100 מ"ל - 29.90 שקלים, אל סבון ושמפו 400 מ"ל - 34.90 שקלים, קרם גוף 400 מ"ל - 39.90 שקלים. 



סדרת המוצרים השניה מבית ד"ר פישר היא סדרת קמיל בלו קרמי פנים לתינוקות המיועדים לטיפול ביובש עור ולהגנה גבוהה משמש עם SPF30. 


התכשירים החדשים מעניקים לחות ל - 24 שעות, נוחים למריחה ונספגים בקלות על העור. הם מסייעים בשמירה על עור הפנים העדין של התינוק מיובש, סדקים, גירויים ואדמומיות הנגרמים כתוצאה מחשיפה לשינויי אקלים ותנאי סביבה. הקרמים החדשים מכילים שמן כותנה, שמן אבוקדו, שמן קלנדולה, שמן שקדים, תמצית לבנדר וקמומיל, ביבולול ואלנטואין, ויטמין E ופרו ויטמין B5 המסייעים כולם בטיפוח ובשמירה על העור. 
הסדרה החדשה נבדקה אופטלמולוגית על ידי רופאי עיניים ונמצאה מתאימה לשימוש באזור העיניים. קרמי הפנים מומלצים לשימוש יומיומי לתינוקות מיום היוולדם (מלבד פגים). 



מחירים: קמיל בלו קרם פנים לטיפול ומניעת יובש 75 מ"ל - 19.90 שקלים, קמיל בלו קרם פנים להגנה גבוהה מקרינת השמש 75 מ"ל - 24.90 שקלים.


את כל המוצרים מבית ד"ר פישר ניתן להשיג במגוון הרשתות ברחבי הארץ. 

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)