יום שלישי, 4 באפריל 2017

מתלבשים לחג עם הקולקצייה האביבית של The Children's Place

המסורת אצלנו נותרה כבכול שנה – כשבוע לפני ערב החג אני מגיעה אל סניף The Children's Place בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה, וקונה למיכאל את הבגדים האלגנטיים, החגיגיים והאביביים הראשונים שלו לעונה. ובכן, קבלו אותו עם סט הבגדים החדש שלו לרגל הפסח!


יש לי חולשה לילדים עם חולצות מכופתרות, מבחינתי מדובר בדבר הכי מתוק עלי אדמות. כשמצוותים להם את מכנסי הצ'ינו הקלאסיים של המותג (אותם אני קונה כבר עונה שלישית ברציפות!) הם תמיד יראו מיליון דולר עליהם. החולצה המכופתרת בגוון ג'ינס עם נקודות לבנות וכחולות (59.90 שקלים) ומכנסי הצ'ינו (99.90 שקלים) הם רק שני פריטים מתוך קולקציה ענקית ועשירה של המותג.

במחלקת הבנים והתינוקות הבנים גם מגוון רחב של חולצות פולו בצבעים שונים, חולצות מכופתרות לערב, חולצות טי שרט עם הדפסים מתוקים, מכנסי ג'ינס ליומיום, מכנסי ברמודה ומגוון רחב של אקססוריז כמו: כובעים, גרביים, משקפי שמש ונעלי סניקרס, מוקסינים וכפכפים.


במחלקת התינוקות של הבנות והבנות הגדולות יותר מגוון ענקי של שמלות אביביות קלילות בצבעוניות רחבה, מכנסי ג'ינס בגזרות שונות, מכנסי ג'גינג, טייצים, חולצות קצרות וגופיות ובגדי ים שלמים ובגזרת שני חלקים. להשלמת הלוק גם אקססוריז צבעוניים כמו: תכשיטים, כובעים, תיקים, גרביים, משקפי שמש, אביזרים לשיער ונעלי בובה, סניקרס, סנדלים וכפכפים.


היתרון העצום שיש למותג The Children's Place על פני מותגי אופנה אחרים לילדים נובע לא רק בזכות המחירים השווים לכל כיס, אלא בעיקר בגלל איכות הפריטים שנשמרת גם אחרי כביסות רבות.

את הקולקציה החדשה ניתן להשיג ברשת חנויות The Children's Place הפזורות ברחבי הארץ. לאיתור סניף ניתן להכנס לאתר הבית: www.childrensplace.co.il

נשיקות,
שרונה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)