יום ראשון, 26 בפברואר 2017

ויטמין D3 - תוסף חובה לכל גבר ואישה

אורח חיים בריא ושמירה על תקינות האיברים שלי הם אחד הערכים הכי חשובים לי באופן אישי. אני משתדלת לתרגל מדיטציה בכל ערב, לאכול בריא ומגוון, ליטול תוספי תזונה, להקפיד על פעילות גופנית קלילה ואם כל זה לא מספיק - אני גם מנויה על מגזין הבריאות "מנטה". החודש התפרסמה שם כתבה על החשיבות שבנטילת ויטמין D בכל גיל וספציפית בגיל השלישי. 


המחקר הזה לא חידש לי הרבה שכן לא אחת שמעתי רופאים שמדברים על ההשפעה החיובית של ויטמין D על הגוף ועל מניעה וריפוי של מחלות כתוצאה מכך. העובדה שאנחנו נמצאים במשרדים סגורים ברוב שעות היממה, וכשאנחנו יוצאים לשמש אנחנו מקפידים להגן על העור שלנו עם מסנני הגנה למיניהם, גורמת לכך שרוב האנשים באוכלוסיה סובלים ממחסור בויטמין D ולכן נטילתו חשובה אף יותר. 

כבר שנים שאני נוטלת ויטמין D ושמחתי לקבל לידי את הויטמין החדש של חברת ECOSUPP - ויטמין D3 ליפוזומאלי וטבעוני. הוא מופק מצמח החזזית שהוא צמח סימביוטי שמורכב מפטרייה ואצה שהישרדותן תלויה זו בזו. הוא מיוצר בטכנולוגיה ליפוזומאלית חדשנית שבאמצעותה מצפים את הויטמין בפוספוליפידים, שהם אבני הבניין של קרום התא בגוף שלנו. הפוספוליפידים יוצרים מבנים כדוריים הנקראים ליפוזומים, בשל הדמיון הרב של הפוספוליפיד לקרום התא האנושי הוא מסוגל לחדור אותו, להתחבר לתא ולהיספג ביעילות מירבית. 


לויטמין ה - D3 יש מספר ייתרונות: 

  • שיפור ספיגת הסידן והזרחן בגוף.
  • ספיגה גבוהה במיוחד.
  • חדשני בשל היותו ממקור צמחי.
  • סיוע במצעים של אוסטאופורזיס וחיזוק העצמות.
  • הוא מתאים לנשים בהריון, ילדים בתהליכי גדילה ובני נוער. 


הוא מגיע בטעם לימון ליים שלי באופן אישי לא היה הכי טעים ולכן מהלתי אותו במעט מים. ניתן גם להזליף את תכולת המזלף ישירות לפה, כל אחד לפי הנוחות שלו. בכל מנת הגשה יש 1000 יחב"ל שזה 666% מ"ל אחוז מהקצובה היומית המומלצת לגילאי 25 עד 50. 


את המוצרים של ECOSUPP ניתן להשיג דרך האתר: www.ecosupp.co.il ובטלפון: 1801226226.

רק בריאות!
שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)