יום שישי, 24 בפברואר 2017

ד"ר שר נחתו בארץ!

למי שבחר באורח חיים נטול גלוטן (כל אחד וסיבתו שלו) ודאי מוכרת הבעיה של למצוא מוצרי מזון איכותיים, בריאים וטעימים. לרוב, דבר אחד חייב לבוא על חשבון השני וכך אותם אנשים מוצאים את עצמם כמעט ללא מבחר אל מול מדפי הסופר העמוסים.
גם אני בחרתי בתזונה נטולת גלוטן מפאת ענייני הבטן שלי, ולמרות שאני חדשה יחסית בעסק (9 חודשים בסך הכל) למדתי מהר מאוד את התחום ומצאתי לעצמי את המוצרים הקבועים אותם אני נוהגת להכניס לסל הקניות שלי.

המותג ד"ר שר נחת בארץ ממש לאחרונה, ולמי שלא מכיר מדובר במותג בינלאומי אירופאי המוביל בקטגוריית המוצרים ללא גלוטן, ומתמחה בפיתוח וייצור מוצרים ייעודיים לחולי צליאק ולנמנעים מגלוטן.


קיבלתי לסקירה שלושה מוצרים של המותג ועוד לפני שפתחתי את השקיות, לא יכולתי שלא לחייך אל מול האריזות הצהובות והמתוקות של המוצרים.

אין בוקר שבו אני יוצאת מהבית לפני שאכלתי ארוחת בוקר קלה. מאז שהורדתי גלוטן מהתפריט, ארוחת הבוקר שלי היא קערת קורנפלס נטולת גלוטן עם חלב שקדים (כי אני גם נטולת לקטוז בנוסף לכל). פתיתי התירס של ד"ר שר עם קקאו עונים על שתי הדרישות שלי ורשימת המרכיבים על הקופסא מעידה שהמוצר גם נטול מתחלבים, דבר שמעניק לו יתרון אדיר על פני שאר דגני הבוקר נטולי הגלוטן. הטעם עדין וטעים, הכדורים מתפצפצים בפה ופריכים מאוד.


מחיר לקופסא של 250 ג' – 24.90 שקלים.

ארוחת הבוקר לא מספיקה לכל היום, בייחוד בימים בהם אני עובדת עד מאוחר, ולכן אני מחפשת לעצמי נשנושים קלילים לאמצע היום, שימלאו מעט את הבטן וימתיקו את היום. חטיפי התירס במילוי מחית תאנים ושזיפים ללא גלוטן וללא לקטוז הם פתרון נהדר שמצאתי לעצמי! הם ארוזים בשקית נפרדת, ויש להם טעם חזק יחסית של תאנים, דבר שאותי באופן אישי מאוד שימח. המרקם החיצוני מעט קשה והמילוי רך ונימוח.


5 חטיפים במשקל 25 ג' כל אחד – 21.90 שקלים לקופסא.

למרות שאני יותר טיפוס של מתוק מאשר מלוח, מצאתי את עצמי בולסת בהנאה רבה את הקרקרים נטולי הגלוטן, אולי ההיילייט של המשלוח החביב הזה. הם מגיעים באריזות נפרדות (6 קרקרים זוגיים בכל שקית), פריכים, מלוחים ומאוד ממכרים. יעבדו נהדר עם ממרח מלוח או מתקתק (חמאת שקדים סטייל) ואפילו יכולים להתאים לאירוח, כאשר אין סיכוי שהאורחים שלכם יצליחו לגלות שמדובר בקרקרים נטולי גלוטן.


מחיר לחבילה עם 6 אריזות – 22.90 שקלים.

על העליה של המותג לארץ אחראית חברת ליב המובילה בתחום המזון האורגני, הטבעי והטבעוני ונטול הגלוטן.

את מוצרי ד"ר שר ניתן להשיג בשופרסל גרין, עדן טבע (החדשה), ניצת הדובדבן, קסטל, אניס, שקדיה, זמורה, טיב טעם, סטופ מרקט, בתי הטבע הפרטיים ובמינימרקטים וסופרמרקטים המובילים בארץ. 

נשיקות ובריאות,
שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)