יום שני, 15 באוגוסט 2016

הצרכניה - מוצרים חדשים לחודש אוגוסט

חודש אוגוסט הוא חודש לא פשוט להורים, הקייטנות נגמרו והחופש הגדול בשיאו. יוצא לי להתקל בלא מעט אמהות שמתאפקות שלא לטפס על הקירות ומחפשות דרכים יצירתיות להקל על עצמן (ועל הילדים!) את הימים האחרונים של החופש הגדול. גם מותגי הצרכנות השונים הבינו את הצורך במתן פתרונות פשוטים וקלים לאמא העמוסה, זו שהכל עליה בדרך כלל, כשלפעמים זה אפילו כולל גם את הבעל, רחמנא ליצלן.

בקבוק הזנה חד פעמי Steri-Bottle מבית  Baby&GO

מותג מוצרי הנוחות לתינוקות והורים השיק לראשונה בישראל את בקבוק ההזנה החד פעמי אשר סחף את העולם ומוכן לשימוש מיידי ללא צורך בניקוי והרתחה. הוא מתאים במיוחד לשימוש בבית, מחוץ לבית, בטיולים ולהאכלת התינוק במהלך הלילה. הבקבוק בטוח לשימוש והוא נטול ביספינול A, ניתן למיחזור ובעל פטמה רכה ושסתום שעוצב במיוחד על מנת להפחית תופעות של גזים. אין ספק שהבקבוק הזה חוסך להורה זמן יקר ומאמץ ומאפשר לשכוח מהטרחה הכרוכה בשטיפת בקבוקים והרתחתם. כל שיש לעשות הוא למלא את הבקבוק, להאכיל ולמחזר.


ניתן להשיג את המוצר ברשת שופרסל וברשתות השיווק במחיר של 24.90 שקלים ל – 5 בקבוקים חד פעמיים.


אל סבון עדין לתינוק ומגבונים רכים מבית Soft Care

מותג הטיפוח Soft Care השיק לאחרונה שני מוצרים – אל סבון עדין לתינוק ומגבונים רכים. סדרת האל סבון החדשה לתינוקות, מעניקה להורים בטחון מלא בשגרת הטיפול היומיומית בשנים הראשונות לחייהם של תינוקות. כל המוצרים בסדרה נטולי פארבנים, מתאימים לעור רגיש, היפואלרגנים ונבדקו דרמטולוגית. הם מכילים פרוטאין כותנה, ויטמין E וקמומיל המעשירים את העור בלחות, מרגיעים גירויים ואדמומיות ומעניקים תחושת רכות מלטפת לתינוק. מוצרי הסדרה מגיעים באריזות חדשות המעניקות אחיזה ארגונומית ובטוחה יותר לשימוש בזמן האמבט או הטיפול בתינוק.


גם המגבונים החדשים מצטרפים לסדרת מוצרי הטיפוח המפנקת לתינוקות כאשר אלה רכים במיוחד ומיועדים לניקוי ולשמירה על בריאות העור העדין של התינוק. הם מועשרים בתמצית כותנה המפחיתה אדמומיות, ויטמין E וקמומיל להרגעת העור. המגבונים מושקים בשתי ורסיות: ללא בישום ובניחוח עדין. האריזה החדשה מכילה מגבונים גדולים ורכים במיוחד ההופכים את פעולת הניקוי למהירה וקלה יותר, אינם מערערים את החומציות הטבעית ובטוחים לשימוש לכל סוגי העור. הם מגיעים במארז של 4 יחידות כאשר כל יחידה מכילה 72 מגבונים.


מחיר השקה לאל סבון: 14.90 שקלים ל – 1 ליטר, מחיר לרביעיית מגבונים: 19.90 שקלים לתכולה של 4 חבילות. את מוצרי Soft Care ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות.


שמפו ומרכך מסדרת "כיף" פיות לילדים

המותג כיף יצא עם מהדורה מיוחדת של מוצרים לילדות, עם דמויות פיות מהאגדות. שמפו ומרכך כיף פיות מיועדים לסירוק קל וללא קשרים. השמפו בעל נוסחה ייחודית ועדינה שאינה גורמת לצריבה בעיניים. שניהם מכילים תמצית רוזמרין לשמירה על הגיינת השיער, וכמו כן: פרו ויטמין B5 להענקת מראה בריא ובוהק, ובניחוח חדש ומרענן. מוצרים נוספים בסדרת הפיות: אל סבון, קרם להתרת קשרים ותרסיס להתרת קשרים. כל מוצרי כיף לא נוסו על בעלי חיים.


מחירם: 14.90 שקלים ל – 750 מ"ל, ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ.


נוזל להרחקת יתושים מבית Raid

המותג להדברה הביתית Raid השיק את הנוזל להרחקת יתושים לחלל החדר להגנה יעילה מפניהם. בתור מי שסובלת מעקיצות יתושים (במיוחד בקיץ), מצאתי את השימוש בנוזל החדש של Raid כאפקטיבי במיוחד ונוח עד מאוד. הבקבוק מספיק ל – 45 לילות (8 שעות לילה) ומגיע עם מכשיר חשמלי חדש המפסיק באופן אוטומטי את הפעילות אחרי 8 שעות. כדי לחדש את פעולת המכשיר יש לנתקו משקע החשמל ולחברו מחדש. המוצר יעיל ביותר והוא בטיחותי לשימוש גם בחדרי ילדים.


מחיר אריזה + מילוי: החל מ – 34.99 שקלים, להשיג ברשתות השיווק.


דפים לוכדי צבעים Colour Catcher מבית הנקל סוד

הדפים החדשים של המותג הם הדבר הכי טוב שיכול לקרות לאמא בבית. מיוני הבגדים לפי צבעים טרם הכנסתם למכונת הכביסה הם אחד הדברים הכי מייאשים מבחינתי! לדפי ה – Colour Catcher יש טכנולוגיה ייחודית למניעת מעבר צבעים, הדף פועל כמגנט ולוכד את הצבעים אשר השתחררו מהבגדים במהלך הכביסה ומאפשר הגנה מקסימלית לשאר הבגדים במכונה. את התוצאה ניתן לראות על הדף בסיום המכונה. השימוש מאוד פשוט: מכנסים דף אחד לתחתית התוף של מכונת הכביסה לפני הכנסת הבגדים, מוסיפים ג'ל או אבקת כביסה ומפעילים את מכונת הכביסה לפי התוכנית הרצויה. בסיום הכביסה מוצאים את הדף ומשליכים אותו לפח.

מימין: דף חדש ונקי, משמאל: דף שיצא ממכונת הכביסה

מחיר השקה למארז של 10 דפים: 10 שקלים, למארז של 20 דפים: 20 שקלים, ניתן להשיג בכל רשתות השיווק הגדולות ברחבי הארץ. 


המשך חופש נעים וקל!
שרונה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)