יום רביעי, 6 באפריל 2016

לראשונה בישראל ובעולם: קולקציית KIDS לאמריקן איגל

הקולקציה החדשה של המותג, שהושקה לפני מספר שבועות בלבד, הינה קולקצייה ייחודית ובלעדית לארץ, המציגה פריטי לבוש ואקססוריז לילדים במידות 4-16. פריטי הלבוש מתאימים לגן ולבית הספר, לפעילויות אחר הצהריים, לאירועים מיוחדים ולחגים.
קולקציית אביב/קיץ 2016 מחולקת לקטגוריית בנים ובנות כאשר כל הפריטים מתכתבים עם הטרנדים החמים לעונה ומעוצבים על פי רוח המותג ובקו העיצובי המאפיין את קולקציית המבוגרים.


במחלקת הבנות תמצאו ג'ינסים בהמון גזרות כמו: JEGGING ב – 5 שטיפות שונות, BOYFRIEND ועוד. בדי הג'ינס מודפסים בשלל אלמנטים כמו הדפסי פייזלי, כוכבים, דקלים ופרחים. המגוון הרחב של השורטס נע בין שורטים מג'ינס, מכנסי אריג מבד כותנה רך במבחר צבעים חלקים ובבד פסים, מכנסי JOGGER ועוד. כמו כן, בקולקציה גם חולצות קצרות חלקות או מודפסות, מגוון גופיות במבחר גזרות וצבעים, גלביות רקומות, שמלות אריג וטריקו ועוד. מיני קולקציה בתוך קולקציית הבנות היא קולקציית החג על טהרת הצבע הלבן, המציגה פריטים במראה בוהו רומנטי, שמלות בעיטורי תחרה וקרושה, שמלות בשילוב רקמות, חולצות אריג בשילוב קרושה, מכנסיים לבנים קצרים וארוכים, חצאיות וקרדיגנים.
את קולקציית הבנות חותמים האקססוריז הנהדרים שישדרגו בקלות את הלוק עם מגוון אביזרים כמו תיקי גב מדליקים, תחתונים וגוזיות, גרביים, כפכפים, בגדי ים, צעיפים, ארנקים וכיסויים לאייפון.


מחירים:
ג'ינסים: ב- 139.90 ₪
חולצות: החל מ-  39.90 ₪
גופיות: החל מ-  39.90 ₪
שמלות: החל מ-  59.90 ₪
חצאיות: החל מ -99.90 ₪
שורטים: החל מ-  39.90 ₪
עליוניות וז'קטים: החל מ-  89.90 ₪
אביזרים: החל מ-  29.90 ₪

במחלקת הבנים המאופיינת במראה בוגר בסגנון הקלאסי אמריקאי, תמצאו ג'ינסים בגזרות SKINNY, SKINNY SUPER, מכנסי CHINO ומכנסי JOGGER, כולם מבדים עמידים, נוחים ונעימים על הגוף. המגוון הענק של השורטים לבנים הוא אחד המרשימים שראיתי ובו 6 גזרות שונות בקשת צבעים רחבה ובגזרות שונות ומדליקות המתאימים גם לבית הספר וגם לשעות אחר הצהריים והערב. קולקציית החולצות רחבה וכוללת מגוון חולצות בייסיק חלקות ועם הדפסים, חולצות פולו למראה חגיגי מבד פיקה ובצבעים שונים, חולצות מכופתרות בשרוולים קצרים או ארוכים ובבדי כותנה דקים.
את קולקציית הבנים משלימה קולקציית האקססוריז ובה: תיקי גב, תחתונים הנמכרים בשלישיה, גרביים, כפכפים, כובעים וכיסויים לאייפון.


מחירים:
ג'ינסים: ב-  139.90 ₪
מכנסיים קצרים: החל מ-  49.90 ₪
מכנסיים ארוכים: החל מ-  79.90 ₪
חולצות מכופתרות: החל מ - 89.90 ₪
חולצות T: החל מ-  39.90 ₪
גופיות: החל מ-  39.90 ₪
אביזרים: החל מ-  29.90 ₪

את הקולקציה ניתן להשיג בסניפים נבחרים:
ביג כרמיאל, ביג עפולה, קיריון - קרית ביאליק, קניון חיפה, קניון שבעת הכוכבים - הרצליה, קניון גבעתיים, קניון הזהב - ראשל"צ, קניון רחובות, סטאר סנטר- אשדוד, קניון הדר - ירושלים, קניון הנגב - ב"ש.


נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)