יום שבת, 30 בינואר 2016

תיק החתלה או משטח פעילות? מסתבר שגם וגם!

לפני כחודש קיבלתי בדואר חבילה מהממת, עטופה בנייר כסוף מרשרש ובתוכה נח לו התיק של 2Moons. תיק שחור (מגיע בעוד צבעים כמובן), יפיפה, עם רוכסנים כסופים ועיצוב אלגנטי. תיק שהוא פטנט אמיתי והוא למעשה משטח פעילות שמתקפל לתוך תיק החתלה. הסתבכתם? גם אני. אבל רק לשניה. ה – Playmat Bag הוא תיק שמאפשר לאמא הצעירה להיות מוכנה לעצור תמיד בכל מקום שרק מתחשק, להעניק לתינוק אזור מרופד, נעים ונקי למשחק יחד עם כל הצעצועים שלו.


לתיק מצורפת אירגונית נפלאה, לשם הכנסתי את החיתולים והמגבונים ואת חיתולי הבד. יש בה כמובן מקום לעוד דברים כמו מוצצים, משחת החתלה ועוד.
ברוכסן החיצוני של התיק האמא יכולה להכניס את הארנק, הטלפון הנייד והמפתחות של האוטו כדי שיהיו זמינים בשלוף מבלי להצטרך לפתוח את כל התיק.


הפתיחה והקיפול שלו סופר מהירים. הקיפול אינטיאוטיבי לחלוטין והופתעתי לגלות שזה לוקח הרבה פחות זמן ממה שציפיתי בהתחלה. כל התכולה שהנחתי בתיק (כן, גם שלושת צעצועי ההתפתחות שבתמונה) שמרו על צורתם ולא התקמטו, והקלות שבה הרוכסן נסגר הייתה ללא ספק מאוד מפתיעה.


המוצר מורכב מחומרים מעולים ואיכותיים, והם נוגדי מים, אבק ולכלכוך כך שאין בעיה לנקות ולכבס אותו בעת הצורך.
הוא נמכר במחיר של 469 שקלים ועוד פרטים עליו וצבעים לבחירה ניתן למצוא בעמוד הפייסבוק של המותג:


ובעמוד המכירה באתר Etsy:



אני בחרתי בצבע השחור בשל הפרקטיות והנוחות שבצבע נייטרלי ובעיקר בגלל העובדה שאם גם בעלי יצטרך לצאת איתו מהבית, זה יהיה לו הרבה יותר נוח. מה שכן, התיק הצהוב כבש את ליבי בשניה (ומי שמכיר אותי יודע כמה שאני אוהבת את הצבע הזה) ויש מצב שאני עוד ארכוש לעצמי את הדגם הצהוב והמהמם בהמשך. 

אין ספק שמדובר בתיק שלא ראיתי כמוהו בשום מקום, לאחר שגם ניסיתי אותו הבנתי כמה שזה נוח שיש את הכל במוצר אחד (כי מי באמת רוצה להסתובב גם עם תיק פעילות וגם עם תיק החתלה?!). מדובר בהמצאת השנה מבחינתי ובמתנה האולטימטיבית לכל חברה שעומדת ללדת בקרוב.


נשיקות,
שרונה. 

תגובה 1:

  1. איזה מהמם ושימושי. אני חייבת לקנות כזה לשתי חברות שלי שבדיוק ילדו וזו מתנה מושלמת :)

    השבמחק

כל תגובה תתקבל בברכה :)