יום חמישי, 28 בינואר 2016

חדש על המדף

שלושה מוצרים חדשים הגיעו אל המדפים ואל ידי. למרות שרק לי זה מרגיש שהחורף גורם לכולם להיות בתרדמת ארוכה, יש מי שממשיך לייצר ולספק לקהל ההורים והילדים מוצרים נהדרים, איכותיים ונגישים.

קחו לדוגמא את מותג מוצרי התינוקות MAM שהשיק ערכת התנסות מתוקה המכיל בקבוק ומוצץ לתינוק. במבט ראשון הבקבוק נראה כמו בקבוק 130 מ"ל סטנדרטי לתינוק הנולד. כשפותחים את הבקבוק מגלים בפנים גם מוצץ אורתודנטי לחודשים 0-2 בצבע חלבי ניטרלי זהה. הערכה נועדה לתת לאם להתנסות בשלב הראשון, כאשר עדיין מנסים למצוא את המוצץ והבקבוק המתאימים ביותר עבור התינוק, ומתנסים במוצרים שונים. עלות הערכה 29.90 שקלים בלבד וניתן להשיג אותה ברשתות הפארם ובחנויות המתמחות ברחבי הארץ.


גם ב"לורה סוויסרה" חושבים על התינוקות הרכים ומשיקים חיתולי פלנל עם הדמויות האהובות כמו: מיני מאוס, מיקי מאוס ופו הדוב. המארז כולל 3 חיתולים עשויים 100% כותנה, רכים ונעימים למגע. מנסיון אישי, אף פעם אין באמת מספיק חיתולי בד בבית, וכשהם מגיעים בצבעים ובהדפסים כאלה משגעים, זה הכי כיף שיש! מחיר המארז: 69 שקלים וניתן להשיג אותו בחנויות המתמחות במוצרי תינוקות ברחבי הארץ ובאתר החברה: www.laura-swisra.com


מותג הטיפוח WELEDA השיק את קרם לחות קלנדולה לעור הפנים הרך של תינוקות. הוא מגן ומזין את העור העדין בכל מקרה של יובש, גירוי ואדמומיות ויש בו שמן שקדים טהור ששמור על רכותו, תערובת שעוות צמחיות המכילה שעוות דברים ולנולין, המונעת את התייבשות העור מבלי לפגוע בתפקודו הטבעי ותמצית אורגנית של פרחי קלנדולה התורמת להרגעת הגירוי והאודם. את הקרם ניתן למרוח לפי הצורך בשכבה דקה על העור. מחירו: 45.90 שקלים לתכולה של 50 מ"ל וניתן להשיג אותו ברשתות הפארם, מכבי, מאוחדת, שילב, דיאדה, בבתי המרקחת הפרטיים, חנויות ורשתות הטבע. 


נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)