יום חמישי, 26 בנובמבר 2015

קולקציית המגפיים לילדים שמחכים לגשם

מיכאל שלי כבר ילד גדול. לא רק שהוא הולך למעלה מ - 4 חודשים, הוא רץ לכל עבר ומריץ אותי בלי סוף. זה טוב, כי אין ספק שאני חייבת להכנס לכושר ומיכאל לחלוטין עוזר לי בזה. אחרי שנפרדנו מנעלי הצעד הראשון ועברנו לנעליים יציבות יותר, הגיעו תורן של המגפיים. הגשם שהגיע מוקדם מהצפוי העונה, הריץ אותי לפני מספר שבועות לסניף של מותג הנעליים CROCS בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה. חיפשתי למיכאל מגפיים יפים ונוחים שישמשו אותו בימים גשומים וקרים, יגנו על הרגליים שלו, יעניקו לו מעט חימום ויהיו במידה המתאימה (כי רוב המגפיים שמצאתי היו במידות גדולות יותר ממה שמיכאל נועל). ב – CROCS מצאתי את קולקציית החורף של המותג עם מגוון רחב של נעליים ומגפיים לילדים בצבעוניות נעימה ובשילוב ביטנה פנימית נעימה ורכה. בחלק מהדגמים שולבה גם פרווה מפנקת, אופציית פתיחת סקוץ' נוחה והדפסים של הדמויות האהובות על הילדים כמו: הלו קיטי, מיקי ומיני מאוס, ספידי ועוד.


עבור מיכאל שלי בחרתי בדגם חלק בצבע כחול בגימורים אדומים. המגפיים עוטפות את הרגל ומעניקות להן הגנה מלאה ויציבות, הן נסגרות בעזרת סקוטצ' איכותי המאויר בלוגו הקרוקודיל של המותג. הבטנה הפנימית מלווה בהדפס עיגולים צבעוניים והיא מבודדת חום וקור.


כשנעלתי לו את המגפיים הוא נעמד והתבונן עליהן ארוכות. כשהוא התחיל לצעוד איתן, לא יכולתי להפסיק לצחוק שכן המראה היה מלבב - הוא כל כך שמח והתלהב, וצעד איתן בכל הבית כאשר לרגע אחד הוא לא הסיט את מבטו מהן. התרגשתי לראות אותו ושמחתי במיוחד שהוא אהב את הבחירה שלי.

צילמתי בחנות דגמים נוספים ומתוקים מתוך הקולקציה החדשה:


המחירים נעים בין 199 שקלים ל – 300 שקלים בטווח מידות של 24-35 בקולקציית הילדים. חשוב לציין שהמידות קטנות יחסית ככה שכדאי לקחת זאת בחשבון בעת הקניה בחנות או באתר החברה.
את הקולקציה ניתן להשיג ברשת חנויות CROCS ובאתר: www.carrot.co.il

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)