יום שישי, 17 ביולי 2015

ילד שלי

כבר כמעט בן שנה, סקרן ופעיל. אוהב להתבונן ולחקור כל דבר.


ממשש ונוגע ורוצה לגלות מה מסתתר מאחורי...


נעמד עם רגלייך הקטנות, צועד מסביב לשולחן ומושיט ידיים כדי שאעזור לך ואתמוך בך.


אוהב להאזין לנגינת הפסנתר שלי, וליצירות קלאסיות בדיסק שקניתי לך.


לפעמים אני סתם נהנית להסתכל עלייך מהצד, להתבונן על הריסים הארוכים, האף הקטן והלחיים השמנמנות.


יש לך עור כה עדין וחלק, ושיער פלומתי ורך שאני לא יכולה להפסיק לגעת בו.


ילד שלי יקר, אני אוהבת אותך כל כך ורוצה שיהיה לך רק טוב. אני רוצה לשמור עלייך מכל משמר, להגן על העור שלך ולהעניק לך את הטוב ביותר. לכל מקום שאני הולכת אני חושבת רק עלייך, איזה מצרכים לקנות בסופר כדי לבשל לך ארוחה טעימה, איזה סבון גוף לקנות לך בפארם כדי שהעור שלך ישאר רך ונעים או איזה חיתולים לקנות לך כדי להשאיר אותך יבש גם ביום וגם בלילה.

השבוע גיליתי חיתולים חדשים של פמפרס שהפכו לי את החיים ליותר קלים. האמת היא שגם לך. אני יודעת שאתה לא אוהב לשכב על הגב כשאני מחתלת אותך, שתמיד הדברים מסביב הרבה יותר מעניינים. זה החלון, או הוילון, או השלט של המזגן. מה שבטוח זה שאתה לא אוהב לשכב בחוסר מעש ולחכות שאסיים להחליף לך חיתול. אז קניתי לך את מכנסוני פמפרס החדשים שהם בעצם חיתול שמלבישים בצורת תחתון. אתה יכולת לעמוד ולהמשיך לשחק, ואני יכולתי לחתל אותך מבלי שתכעס או תתעצבן עליי (כי הפרעתי לך באמצע המשחק). גם בלילה אחרי האמבטיה, אבא הלביש לך את מכנסוני החיתול החדשים והשכיב אותך לישון. כשקמתי בבוקר וניגשתי להחליף לך, היית יבש לגמרי וזאת הייתה סיבה להחליט שעכשיו לא חוזרים אחורה אצלנו בבית: החיתולים הישנים - OUT, המכנסונים החדשים של פמפרס - IN. 


כיף לי כשאתה צוחק, נהנה ומאושר, וילד מאושר עושה את אמא שלו מאושרת עוד יותר.
תודה לך ילד יקר שלי, על רגעים נפלאים ביחד.
אוהבת אותך מאוד,
אמא. 

נ.ב. חייבת להגיד לך שוב שאני אוהבת אותך. הכי הכי בעולם. 

תגובה 1:

  1. איזה מרגשת את!! זה מקסים!! הוא ככ מתוק, באמת קשה שלא לנשק אותו ולחבק אותו. והחיתולים נשמעים מדליקים לגמרי. אם באמת כלום לא נוזל בצדדים זה שיחוק. נשיקות, גם לקטן!

    השבמחק

כל תגובה תתקבל בברכה :)