יום שני, 28 ביולי 2014

בגדים לרך הנולד

חודש תשיעי מביא איתו הכנות, בעיקר נפשיות אבל גם כאלה הקשורות בהכנת החדר של התינוק ובשיטוטים אינסופיים בחנויות למוצרי תינוקות לצורך בחירת הריהוט והטקסטיל שילוו אותו בחודשים הראשונים לחייו.
אחד ממותגי הילדים היותר חביבים עליי הוא KEDS Kids & Baby משם רכשתי לאחיינים שלי לא אחת פרטי לבוש מדליקים ואופנתיים במהלך השנים.
למען הגילוי הנאות, את החיבה הגדולה למותג פיתחתי בעקבות בת של חברה טובה שלי שהצטלמה לקמפיין החברה לפני מספר עונות ומאז אני עוקבת באדיקות אחר הקטלוגים שלהם.
בכלל, בגדי ילדים ותינוקות בפרט, זה אחד הדברים הכי מתוקים שיש לטעמי, ולמרות שחשבתי שלהלביש בנות זה יותר כיף, אני מוצאת לא מעט פריטים יפיפיים לבנים, ככה שזה די שבר לי את המיתוס בנושא.

ובכן, הקטן שלי עוד לא נולד אבל המדפים בארון שלו כבר מתחילים להתמלא. אחד הפריטים היותר מתוקים שהכנתי לו מבעוד מועד הם זוג בגדי גוף קצרים מקולקציית ה – New Born החדשה של Keds. הקולקציה מוקדשת כולה לרך הנולד עם מגוון מארזים של המותגים Snoopy  ו – Miffy הארנבון, והם מורכבים מפרטי בייסיק רכים ונעימים עשויים 100% כותנה.
המארז שלי מכיל זוג בגדי גוף קצרים כאשר שני בגדי הגוף מעוטרים בדמותו המתוקה והאהובה של Snoopy הכלכלב הכי חמוד שיש!
מארזים נוספים בקולקציה מורכבים מסטים של בגדי גוף בשלוש גזרות שונות (איריס, מעטפת ותיקתקים), חולצות מעטפה, אוברולים, מכנסיים ונעליים והם ארוזים בשקית אורגנזה שקופה ואוורירית כך שהם אידיאלים גם כמתנה ראשונה ליולדת ולתינוק.



הפריטים בקולקציה זמינים ממידה New Born ועד מידה 12 חודשים ובצבעוניות של: לבן, תכלת, כחול, אפור, אפור מלאנז', ורוד בייבי, ורוד פוקסיה ואדום.

מחירים לדוגמא:
מארז זוג בגדי גוף קצרים: 59.90 שקלים
מארז שלישיית בגדי גוף: 99.90 שקלים
מארז בגד גוף + מכנסיים 59.90 שקלים
מארז זוג אוברולים 99.90 שקלים



את המארזים ניתן להשיג ברשת חנויות Keds Kids & Baby ברחבי הארץ - www.kedskids.co.il


נוסף לכל זה, מבצעי סוף העונה החלו גם הם ב - Keds Kids והם עומדים כעת על 60% הנחה על קולקציית אביב/קיץ 2014. לחברי המועדון יש הטבה נוספת: קונים ב - 250 שקלים ומשלמים רק 200 שקלים וזה גם כולל כפל מבצעים.


מי יתן ויבואו עלינו ימים שקטים,
שרונה.