יום חמישי, 26 ביוני 2014

תיקים לעגלה

אחרי שסיפרתי לכם אתמול קצת על סאגת העגלה, הגיע הזמן לכתוב ולהתלבט במה שנתלה עלייה - התיק!
ובכן, אני מבחינתי ננעלתי על התיק שאני רוצה, זה לא אומר שאני אקנה אותו כי המחיר שלו הוא פי 3 מתיק עגלה ממוצע אחר, אבל עדיין אני מרשה לעצמי לפנטז עליו.

התיק המדובר הוא זה של מעצב האופנה האמריקאי Marc Jacobs והוא נראה ככה:


התמונות לקוחות מכאן


מחיר ממוצע של תיק מעוצב שכזה עומד על 300$ וללא ספק מדובר במחיר גבוה. ומצד שני, מדובר בתיק שיחליף את התיק האישי שלי ככל הנראה (כי קשה לי להאמין שאסחב עם שני תיקים במקביל, גם שלו וגם שלי) אז אולי אם אתייחס לזה ככה, זה יראה לי כבר יותר הגיוני.
על כל פנים, את ליין התיקים הזה לא ניתן להשיג בארץ ככה שזה עוזר לי קצת יותר בהתלבטות.

התיקים הללו הם מליין המעצב שנקרא: Little Marc Jacobs וחוץ מתיקים יש בו עוד הרבה פריטים מעוצבים שווים כמו בגדים, נעליים, בובות ועוד. 

שווה לתת הצצה באתר שלו ולהתרשם מהפריטים המושקעים: