יום רביעי, 25 ביוני 2014

סאגת העגלה

אחד הדברים הכי חשובים שהריוניות מחפשות בתקופה הזאת היא עגלה לתינוק. כבר עשיתי סקר שוק רחב בנושא, בדקתי דגמים שונים, בגדלים שונים ובמקומות שונים והנ"ל לא פשוט בכלל שכן המבחר הוא גדול.
אחת החנויות שנכנסתי אליהן בחיפוש אחר עגלה הייתה רשת "בייבי סטאר" ברמת גן (שבאזור זה אגב, יש ריכוז גבוה ביותר של חנויות למוצרי תינוקות). מבחר העגלות שם היה הרחב ביותר מזה שראיתי בכל החנויות והמחירים שלהם גם כן היו הכי אטרקטיביים. 
הרשת משווקת את העגלות של בוגבו, כולל דגמים במהדורות מוגבלות (כמו זו הנהדרת של אנדי וורהול), מוצי, בייבי ג'וגר, מימה, סייבקס ועוד. 
אחת העגלות שתפסה את עיניי היא עגלת מקלארן החדשה. ולמרות שהיא מוגדרת כטיולון ואין לה אמבטיה (לחודשים הראשונים של התינוק) איכשהו מצאתי את עצמי מתעכבת עליה. גם בעלי בהה בה ושאל אותי: "אז מה, באיזה שלב עוברים לעגלת כזאת?". יש בעגלה הזאת משהו שמושך את העין, היא סקסית ומלאת שיק ואם היא טובה לבראד פיט, קייט הדסון, ג'סיקה אלבה ולעוד שלל סלבריטאים מהעולם, אז ברור שתהיה טובה גם לי.
אבל לדגמים החדשים של מקלארן - Quest Jeans ו - Quest Sport יש עוד יתרונות ומעלות חוץ מהיותן עגלות יפות ונחשקות.
ראשית, העגלה קלת משקל ושוקלת רק 6.1 קילו. שנית, הקיפול שלה קל ומתבצע בתוך 5 שניות לכל היותר. לאחר הקיפול, העגלה ניתנת לנשיאה בקלות באמצעות רצועת כתף. 
הטיולון מאובזר במושב מרופד וכביס, המעניק נוחות ומשענת הגב מתכווננת ל - 4 מצבים ומגיעה ל 175 מעלות (חשוב כאשר הילד עייף ונרדם בעגלה). 

אני עדיין לא בחרתי עגלה לחודשים הראשונים של הבייבי, אבל אין לי ספק שתהיה לי מקלארן בהמשך הדרך.


Quest Jeans



ניקול ריצ'י עם הבייבי שלה בעגלת מקלארן*

היידי קלום והתאומים עם עגלת מקלארן*



המחיר:

עגלה מדגם Quest Sport במחיר של - 999 שקלים, ועגלה מדגם Quest Jeans במחיר של - 1,290 שקלים.

אחרי שהתעכבתי קלות על העגלה, המשכתי אל עבר מחלקת חדרי השינה, שם מוצגים הרבה דגמים של מיטות ושידות בעיצובים קלאסים ועדינים, שאלה הם בדיוק העיצובים שאני מחפשת לבייבי שלי.
גם כאן, המחירים היו מאוד אטרקטיביים ובין הזולים ביותר שראיתי במהלך החיפושים שלי לחדר השינה המושלם, זה שיקלע בדיוק לטעמי.

בצמוד לחנות "בייבי סטאר" ברמת גן, יש גם את האאוטלט של הרשת, לשם נכנסתי בשביל לראות אם יש מציאות. ובכן, החנות אומנם לא מסודרת ומתוקתקת כמו החנות הרגילה, אבל ניתן למצוא בה הרבה מאוד דגמים של עגלות, צעצועים רכים לתינוק, בגדים וכו', כאשר הכל באיכות טובה ושל מותגים מוכרים והנ"ל מוצע במחירים מעולים ובהרבה פחות מאלה שתמצאו בחנויות. 

לרשת "בייבי סטאר" יש סניפים נוספים ברחבי הארץ ואת כולם אפשר לאתר דרך האתר:


*התמונות לקוחות מכאן