יום ראשון, 8 בפברואר 2015

מבחן החיתול – BIO BABY

במסגרת בדיקות וסקירות החיתולים שאני עושה בבלוג, הגעתי גם אל החיתולים החד פעמיים הטבעיים – BIO BABY. הם חד פעמיים ועשויים ברובם מחומרים טבעיים המתכלים במהירות ובכך הם שומרים גם על הטוסיק של התינוק שלנו וגם על הסביבה.

שם המותג: BIO BABY
כמות חיתולים באריזה: 40 יחידות
מחיר מארז: 45 שקלים. ישנה אפשרות לרכוש 4 חבילות במחיר של 43.74 למארז.



דבר היצרן: החיתול האקולוגי המתכלה ביותר בעולם. הוא חיתול פרימיום המונע תפרחות וגירויים בעור.
התינוק אינו חשוף למגע עם כימיקאלים מאר והחיתול אינו מכיל כלור, נפט, חומרי שימור ובישום.
הוא עשוי מחומרים טבעיים ואורגנים ואפילו הג'ל הסופג שלו הוא טבעי. המעטפת החיצונית עשויה מעמילן תירס במקום מהניילון הנפוץ והחידוש המפתיע הוא תוספת שמנים טהורים המרגיעים את התינוק ואת עורו.יכולת הספיגה שלו מגיעה ל - 12 שעות ובכך תינוקך נשאר בטוח יבש ורגוע.



אריזה חיצונית: מארז קומפקטי עם תמונה של עלים, פרפרים וטבע ותינוק מתוק יושב ומתבונן בו.

עיצוב החיתול: על כל חיתול מאוירים אלמנטים מהטבע כמו פטריות, עלים שבלולים וציפורים ומשפט שמאוד התחברתי אליו: Love your baby naturally. החיתולים דקים מאוד, אולי הכי דקים שהשתמשתי בהם אי פעם.

מבחן הפיפי: החיתול ספג היטב את הפיפי ולא נרשמו נזילות.

מבחן הקקי: החיתול שרד כהלכה גם את מבחן הקקי והותיר עליי רושם טוב.

השורה התחתונה: חיתול אקולוגי שמכיל 30% פחות כימיקלים מחיתול רגיל ו – 15% פחות מכל יתר החיתולים הקיימים בעולם. ההתכלות שלו היא תוך פחות משנה ואף ניתן לזרוק אותו לקומפוסט. הוא מכיל שמנים טבעיים כמו: קמומיל, ילנג ילנג, לבנדר וגרניום והוא נטולי ריח סינטטי כמו שיש למספר חיתולים בשוק. החיתולים יושבים היטב על הטוסיק והסגירה שלו הרמטית וטובה.
המחיר מעט גבוה בהתחשב בעובדה שאפשר למצוא על החיתולים הרגילים בפארמים שלל מבצעים אך למרות זאת חיתולי BIO BABY לטעמי שווים את התמורה. מדובר באחד החיתולים הכי טובים שהשתמשתי בהם והיתרון הגדול שלו (למעט הספיגה הטובה) הוא היותו דק ביותר ביחס לחיתולים המתחרים.
ניתן להשיג אותו ב – 6 מידות דרך האתר הבא:



את המארז שלי קיבלתי ממירי בודו, שהיא המפיצה של החיתול באזור הרצליה ורמת השרון ואתם יכולים ליצור איתה קשר בטלפון מספר: 0547907955. במידה ואתם גרים באזור אחר אתם יכולים לחפש באתר בלינק הזה את המפיץ הקרוב לביתכם ולהזמין ישירות ממנו.


שמרו על הטוסיק של התינוק שלכם ושיהיה לילה שקט ויבש!
שרונה. 

תגובה 1:

  1. ביו בייבי הוא חיתול טבעי ומיוחד מאוד.
    בטח לא סינטטי

    השבמחק

כל תגובה תתקבל בברכה :)