יום שני, 4 בנובמבר 2019

קולקציית סתיו/חורף 2019-2020 החדשה של קיווי קידס

להכנס לחנות של קיווי קידס זה כמו להכנס לחנות ממתקים. מאז שהפכתי לאמא, אני מוצאת את עצמי מתרגשת הרבה יותר מחנויות בגדים לילדים מאשר חנויות עבורי. ברשת קיווי הסיפור הוא הרבה יותר מורכב, שכן בכל עונה מחדש אני נכנסת לחנות וכשאני ניגשת לבחור קולקציה חדשה עבור אביגיל בת השנתיים שלי, המשימה הופכת להיות מורכבת הרבה יותר שכן מתחשק לי לקנות לה הכל ממש!


בקולקציית סתיו חורף 2019-2020 של המותג תוכלו למצוא ממיטב הטרנדים המובילים בעולם עבור הילדים שלכם. בקולקציית ה - בייבי בנות ומתבגרות עיצובים בהשראת משחקי הרחוב בשילוב אלמנטים מעולם ה - Free Style. בקולקציית הבנות, הצבעים השולטים הם שחור, לבן ואפרסק הבאים לידי ביטוי בשילובי תחרה, סברובסקי ופנינים, פאייטים מתחלפים ועוד. 


בקולקציית הבנים, פריטים בהשראת עולם הרחוב גם כן, הבאים לידי ביטוי בג'ינסים בשטיפות מיוחדות, חולצות טי שרט עם הדפסים וגרפיקות שונות, סטים של עליוניות ומכנסיים תואמים, הדפסי פלוק ועוד. בנוסף, ניתן למצוא גם קטגוריה חדשה של ג'קטים ווסטים מחויטים, מכנסי סיגר, חולצות מכופתרות עם פפיונים ועניבות. הקטגוריה נותנת מענה לכל מי שמחפש לילדים שלו בגדים לאירועים חגיגיים במיוחד. 


אני באופן אישי גם מאוד אוהבת את קולקציית הבייסיק, ורוכשת לשני הילדים שלי בגדי גן נהדרים, ששורדים כביסות כמו שצריך. בנוסף, בקיווי קידס תמיד יש הנחות ומבצעים שונים, שווה לעקוב ולהצטרף כחברי מועדון (הצטרפות בחינם) כי ההטבות מתחדשות כל הזמן מה שהופך את הקניה לכדאית אף יותר. 


בנוסף, הרשת השיקה העונה קולקציית קפסולה עם הדוגמנית רוסלנה רודינה, שגם לקחה חלק בצילומי קמפיין החורף יחד עם הילדים של קיווי ועיצבה פריטים אופנתיים ומגניבים במיוחד. 


טווח מחירים:
מכנסיים ושמלות - החל מ: 49.90 שקלים, חצאיות, סריגים וחולצות החל מ: 39.90 שקלים, מעילים - החל מ: 99 שקלים.

את הקולקציה החדשה של קיווי ניתן למצוא בסניפי הרשת הפזורים ברחבי הארץ בפריסה ארצית של כ - 100 סניפים. את רשימת הסניפים המלאה ניתן למצוא באתר הבית של הרשת: www.kiwi-kids.co.il

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)