יום רביעי, 6 בדצמבר 2017

מתנת החנוכה המושלמת לילדים

בחנוכה הזה כבר לא תצטרכו לשבור את הראש איזו מתנה לתת לילדכם, כי בדואר ישראל חשבו על הכל עבורכם. את מארז ההפתעה הכולל בתוכו את מיטב הגימיקים והמותגים כל ילד יאהב, כן כן, גם הבן שלי היה מאושר כשפתח את המארז האישי שלו. בדיעבד, אני קצת מתחרטת שלא צילמתי את המבט הנרגש שלו כשהוא גילה כמה הפתעות מחכות לו בתוך הקופסא.


השירות הבולאי בדואר ישראל הפיק שני מארזי מתנה שונים, שמכילים בתוכם את הדמויות והמותגים הכי פופולריים ואהובים השנה כמו: מיניונים, קליפ "סופר סטרייקה", מדבקות אימוג'י, ספינר, גומיות "גומילום" לשיער, מדבקות קעקועים ועוד. הערכה מיועדת לגילאי 4-11 אולם גם בני בן ה - 3 וחצי אהב אותה ממש.

המארז שקיבל מיכאל שלי כלל בתוכו חוברת צביעה ופעילויות מהודרת, 2 מעטפות "שכונה" עם מדבקות, ספינר מהודר, בובת מיניונים וקעקועים, מעטפת "גומילום" עם 300 גומיות להכנת צמות, קלף תלת מימד אימוג'י, מדבקות אימוג'י נפוחות וגליון "הבול שלי" מיוחד לחנוכה עם 6 בולים. 


מארז נוסף שתוכלו למצוא כולל בתוכו חוברת צביעה ופעילויות מהודרת, 2 מעטפות סופרגול עם מדבקות - הגירסא החדשה, מעטפת סופר סטרייקה ובובה, ספינר מהדור, 2 מעטפות כוח פיג'יי עם מדבקות, בובת מיניונים וקעקועים, 2 בובות מסדרת "ריו", מדבקות אימוג'י נפוחות וגליון "הבול שלי" מיוחד לחנוכה עם 6 בולים.


לדברי אלחנן שפירא, מנהל השירות הבולאי בדואר ישראל, "דרך מארזי המתנה אנו מנסים לקרב את הילדים לעולם הבולאות, אשר השנה הפקנו גליון מיוחד של הבול שלי לחנוכה, הכולל 6 בולי חג שמח, בהם ניתן לעשות שימוש, או לשמור את הגיליון כולו כמזכרת. מארזי המתנה יאפשרו להורים ולסבים לרכוש מתנה לחנוכה במחיר שווה לכל כיס, במאות סניפי הדואר ברחבי הארץ". 

את המארזים ניתן לרכוש במאות סניפי דואר ישראל ברחבי הארץ במחיר של 39.90 שקלים בלבד למארז.

חג מואר ומלא בניסים לכולם,
שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)