יום שלישי, 28 במרץ 2017

שמחה רבה, הקולקציה החדשה של גולף הגיעה - פסח בא

הם הגיעו אליי לפני קצת פחות משבוע, עטופים בניילונים, בתוך קופסת קרטון קשיחה ומעוצבת - הבגדים החדשים שהזמנתי למיכאל לחג מתוך הקולקצייה החדשה של גולף קידס. 


כל כך רציתי לצלם לכם אותו לובש איתם, רק שהוא סרב בכל תוקף למדוד, כך שלא הייתה לי ברירה אלא לצלם לכם אותם מונחים על המיטה. שני הפריטים קוליים וחגיגים, כאשר החולצה המכופתרת הלבנה תשמש אותנו לא רק בערב חג הפסח, אלא גם בחג שבועות (אותו חג שבו תמיד הגננת מבקשת להגיע לבושים בחולצות לבנות). החולצה עלתה 59.90 שקלים ומכנסי הג'ינס המטופלים עלו 89.90 שקלים, לא זול, אבל כל כך יפה שהייתי חייבת לרכוש אותם למיכאל.


עוד הזמנתי מהאתר זוג מכנסיים קצרים, במחיר מצחיק של 39.90 שקלים לשניהם, שיהיו מעולים לימי הקיץ החמים בגן. צמד המכנסיים הללו נמכרים בלעדית באתר של גולף, כמו גם הפריטים הבאים שהזמנתי שמיד תראו.


 לשני זוגות המכנסיים ציוותתי שתי חולצות טי שמאוד מצאו חן בעייני וגם הן נמכרו במחיר די מגוחך של 29.90 שקלים לאחת.


מבחינת המידות, הזמנתי את הפריטים במידה 24-36 חודשים, למיכאל שהוא בן שנתיים וחצי כיום. המידות מדויקת ואף מעט גדולות - שזה בדיוק מה שקיוויתי שיהיה, כי חלק מהפריטים יתאימו לעוד כחודש-חודש וחצי, כך שהוא יספיק לגדול עוד קצת אז ולהכנס לתוכם בדיוק!


האתר של גולף קידס מאוד נוח למשתמש, קל לשוטט בו ולצמצם את האפשרויות בהתאם לחיפוש הרצוי. המחירים גם הם משתלמים עד מאוד כאשר סך כל 6 הפריטים שהזמנתי הגיע ל - 200 שקלים סה"כ. אין ספק שהאתר חסך לי התרוצצות בחנויות בחיפוש אחר בגדים למיכאל (למי באמת יש זמן שניה לפני החג?!) והמשלוח שהגיע בתוך שלושה ימים בדיוק מרגע ההזמנה, ונארז בצורה כל כך מושלמת ומסודרת, לחלוטין עשה לי את החג.


הפריטים הגיעו עם מעטפה מבוילת ופתק החלפה לכל אחד מהם, כדי שתהיה אופציה קלה ומהירה להחליף את כל אחד מהפריטים שהזומנו במידה ואינני מרוצה מהם. מיותר לציין שאת כולם אני שומרת למיכאל ומכולם אני מאוד מרוצה.


את הפריטים שהזמנתי תוכלו לרכוש בלינקים הבאים: כאן, כאן וכאן.

פסח שמח, נקי ואופנתי!
שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)