יום ראשון, 18 בדצמבר 2016

מנקה ומכבסת

את פעולות הכביסה והנקיון בבית אני נוהגת לבצע באופן יומיומי. ונכון שאני לא משתגעת על העניין (על כביסות קצת יותר ונקיונות קצת פחות) אבל מוזר ככל שישמע, הדבר שמדרבן אותי לנקות ולכבס יותר מהכל הם מוצרי הנקיון בהם אני משתמשת. לאחרונה קיבלתי שני מוצרים חדשים שיצאו לשוק שללא ספק עזרו לי להפוך את המשימות המייאשות לנעימות וכייפיות מעט יותר.

ג'ל הכביסה מבית פרסיל

עברו כמה שנים מאז נפרדתי מאבקת הכביסה לטובת הג'ל. אני מוצאת אותו הרבה יותר יעיל בנקיון והרבה יותר נחמד לשימוש. המותג פרסיל השיק את הנבחרת החדשה שלו עם פורמולה משופרת ומרוכזת יותר המתאימה במיוחד למדינות חמות עם תוספת טכנולוגיה המבטיחה את הישראות הניחוח לאורך זמן. מדובר בפיתוח בלעדי ל"הנקל סוד" המבטיח כושר ניקוי גבוה תודות למיליון מסירי כתמים אקטיביים הנמצאים בג'ל. 
הבקבוק הכחול הוא ג'ל בניחוח החדש והנפלא - Persil Blue Freshness עם ריח קליל ומרענן שמחזק את ניחוח המרכך שבו אני משתמשת ויוצר ניחוח חדש ונעים על הבגד. 


מחיר לבקבוק בתכולה של 2.7 ליטר - 34.90 שקלים. להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ.


"סוד" כדוריות הנקיון לאסלה

כדוריות הנקיון האקטיביות של המותג סוד זכו להצלחה גדולה עת יציאתם לשוק לפני מספר חודשים. בעקבות ההצלחה השיקו את המהדורה החדשה של המוצר עם עד 40% יותר ניחוח בליבת כל כדורית. 
המוצר נתלה על האסלה בקלות ופועל בשיטה של 4 פעולות: קצף ניקוי, הסרת אבנית, הגנה מפני לכלוך וניחוח מרענן. הוא צובע את המים בעדינות כך שהניחוח והרעננות נשארים גם בין ההדחות. הניחוחות המשופרים החדשים בסדרה הם ניחוח הלימון, ניחוח האוקיינוס וניחוח האורנים. 


מחיר לצרכן ליחידה: 8.90 שקלים, להשיג ברשתות השיווק.

שבוע טוב ונשיקות,
שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)