יום שני, 23 ביוני 2014

זה קורה

ילד ראשון עומד להצטרף למשפחה הקטנה שבניתי לי עם בעלי היקר ואני עומדת לקבל טייטל חדש: אמא
אני מניחה שרק כשיגיע רגע האמת, אבין את משמעות וגודל הדבר, אבל עם גדילת הבטן אני מתחילה לקלוט - זה קורה באמת. 
שבוע 33 להריון ראשון והמצוקה בארון כבר הופיעה מזמן. החולצות הרגילות שלי כבר מזמן לא מספיק רחבות והגוף איבד פרופורציות, שלא לדבר על העלייה במשקל...
הרעב גדול ואני מנשנשת בלי סוף, ההורמונים משתלולים ואני בוכה המון והשמחה וההתרגשות גדולים יותר מהכל.




מאיפה מתחילים? מה עושים? איפה קונים בגדים? באיזה תכשירים משתמשים לעור הפנים ולגוף? מה עושים נגד סימני המתיחה? מה אוכלים? איזה בדיקות עושים?
על כל אלה ועוד הרבה, אנסה לענות בבלוג החדש שלי - Photo.Fashion.Passion - הריון, לידה והורות.

אז הצטרפו אליי למסע החדש והמרגש אל הלא נודע, מסע שלוקח 9 חודשים ואחריו מתחילים החיים האמיתיים...

נשיקות,
שרונה.