יום חמישי, 10 בספטמבר 2020

פיצחתי את הנוסחה לכביסה ריחנית מנצחת!

מכירות את האנשים האלה שמהבגדים שלהם נוטף תמיד ריח מרענן של כביסה נקייה? מהסוג הזה שאת תמיד מקנאה ומתחשק גם לך ניחוח כזה? כבר שנים שאני מכבסת, מנסה כל מוצר אפשרי, גם בגזרת ג'ל וקפסולות לניקוי וגם בגזרת מרככי כביסה לבישום. לפני כחודש, הגיעו אליי שני מוצרים חדשים להתנסות - קפסולות לכביסה Allin1 של אריאל ומרכך הכביסה החדש של לנור  - לנור בייבי. תחילה, ניסיתי את הקפסולות:


מניחים קפסולה אחת בתוך התוף ומעליו את כל הבגדים. רצוי לא לדחוס את המכונה עד אפס מקום באופן כללי, וכדי לקבל ניחוח מועצם אף יותר, מלאו רק כ - 3/4 מכונה. בניסיון הראשון שלי, השתמשתי בקפסולה לבד ללא מרכך: 


הניחוח של הבגדים יצא מושלם (על השקית מציינים "ניחוח הרים", אבל לי אין תיאור לריח שמדיפה הכביסה בסיום, אני אוהבת לכנות אותה: פרשית, מרעננת או סבונית). בניסיון השני ניסיתי את הקפסולה בתוספת של מרכך הכביסה הרגיל שנהגתי להשתמש בו בשנים האחרונות (סנו מקסימה הלבן) וגם כאן, התקבלה כביסה נעימה וריחנית. בניסיון השלישי הוספתי לקפסולה את מרכך הכביסה החדש של לנור בייבי.

בינגו! פיצחתי את הנוסחה המדויקת לכביסה ריחנית מהסוג שכשתולים אותה בבית (או מוציאים אותה מהמייבש), כל הבית מתמלא בריח מושלם ונעים, והבגדים נקיים, בוהקים, ורכים כמו שאני אוהבת.


קצת על הקפסולות של אריאל Allin1 כדי שתבינו מה עומד מאחוריהן:

בקפסולות החדשות, נעשה שימוש בטכנולוגיה בלעדית חדשה הנקראת Purezyme, העושה שימוש באנזימים מיוחדים להסרת הכתמים הקשים ביותר. היא מבטיחה שמירה על הגיינה ונקיון עמוק לצד שמירה על הבגד. 


הקפסולות מגיעות באריזה עם סגירה ופתיחה מיוחדת המונעת מילדים לפתוח אותה:


 מחיר לאריזה של 27 יחידות: 33 שקלים, 35 יחידות: 40 שקלים, ו - 55 יחידות: 66 שקלים. ניתן להשיג בפארמים וברשתות השיווק. 


מרכך הכביסה החדש לנור בייבי, נבדק ועבר את הבדיקה הדרמטולוגית HRIPT (human repeated insult patch test) בהצלחה, והוא מומלץ במיוחד לתינוקות ולבעלי עור רגיש. הוא מתאים לכל סוגי הכביסה, צבעונית או לבנה, ואינו מותיר על הבד והעור שאריות כימיקלים מזיקים, היכולים לפגוע בעור. 


לנור בייבי מגיע בבקבוק בגודל 900 מ"ל ומחירו: 16 שקלים. ניתן להשיג אותו ברשתות הפארם וברשתות השיווק ברחבי הארץ. 


ובנימה אופטימית זו, אני הולכת לקפל את הררי הכביסה שהצטברו לי בגיגית... כי מאז שגיליתי את הסוד לכביסה מנצחת, אני לא מפסיקה להפעיל את מכונת הכביסה.

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)