יום שלישי, 5 בנובמבר 2019

קולקציית סתיו/חורף 2019-2010 החדשה של הוניגמן קידס

ואם אתמול סיפרתי לכם על המקום המושלם לרכישות הבגדים החורפיות של אביגיל, הגיע תורו של מיכאל בן ה - 5 לבחור יחד איתי (כי ככה זה בגיל הזה, רוצים לבחור בעצמם את הבגדים!) את קולקציית החורף האישית שלו. אמא שלי נהגה לקנות לי בגדים ברשת הוניגמן קידס, ולפעמים אני קצת לא מאמינה שעכשיו אני קונה שם בגדים לילד הפרטי שלי. 



יש לנו חיבה משותפת לסניף בקניון איילון ברמת גן שכן הוא לא גדול מאוד, אבל יש בו מבחר רחב וקל להתמצא בו.

בקולקציית הסתיו/חורף 2019-2020 של הוניגמן קידס תוכלו למצוא פריטים המושפעים בעיצובם מהטרנדים העדכניים ביותר מתצוגות האופנה של גדולי המעצבים ומותאמים במיוחד לקהל הילדים של המותג.

קולקציית הבנות נעה בין צבעוניות של בורדו עמוק, זית וגוונים חומים וטבעיים לצד צבעוניות מעושנת, פסטלית ורכה. בין הטרנדים הבולטים העונה תמצאו את הטרנד המנומר שבא לידי ביטוי במגוון דפוסים על הבגדים, בפריטים פרוותים כמו ווסטים מפרווה, טופים עם אפליקציות ועוד. בין שלל החומרים המשולבים בפריטים: פאייטים, אבנים, פנינים וגרפיקות רקומות ובמגוון גדול של בדים: קורדרוי, ג'רסי, דמוי עור, טולים ושמלות רכות ונעימות. 



בקולקציית הבנים בולטים הצבעים בורדו, שחור, אפור בהיר וכסף, הבאים לידי ביטוי גם בקו המחויט של הקולקציה וגם בקו האופנתי. הקו המחויט והחגיגי במיוחד כולל בין השאר חליפות בשלושה חלקים, פפיונים וחולצות גבריות מכופתרות במגוון הדפסים וצבעים. הקו האופנתי עשיר וגדול ומשולבים בו ג'ינסים בגזרות שונות, חולצות פאייטים מתחלפות (שמיכאל כבר דאג שתהיה לו אחת כזו מהקולקציה של הוניגמן ואף קיבל עליה כמויות של מחמאות), קרדיגנים, חליפות פוטר, מעילים ועוד. 



חידוש נוסף בהוניגמן הוא קולקציה לתינוקות החל מגיל 6 חודשים ועד לפעוטות במידה 3, כאשר הקולקציה היא נגזרת של קולקציית הגדולים רק שיש בה תוספות של פריטים מחומרים אחרים ונעימים כמו קורדרוי וסריגים.


טווח מחירים:
מכנסיים וחולצות - החל מ: 29.90 שקלים, שמלות - החל מ: 39.90 שקלים, מעילים - החל מ: 99 שקלים, גרביונים - החל מ: 14.90 שקלים. 

את הקולקציה החדשה של הוניגמן קידס ניתן למצוא בסניפי הרשת בכ - 45 נקודות מכירה בפריסה ארצית.

נשיקות,
שרונה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה תתקבל בברכה :)